Foto bij 10.

Katie:

Aangekomen bij Lilly belde ik aan. Er werd meteen opengedaan. "KAATIEEEE" schreeuwde Lilly in mijn oor. Ik begong te lachen en omhelsde haar. Ze gaf een 'kom binnen' gebaar en ik liep door. Ik hing mijn jas op en liep naar de woonkamer. "Oke, jij gaat mij alles vertellen!" grijnsde ze. Ik zuchte glimlachend. "Oh, op het feest zei hij dat hij me miste ik ben met hem gaan picknicken en ik denk dat ik nog iets voor hem voel" zei ik zonder te ademen. Lilly was even stil. "Dus, je vind hem nog leuk?" vroeg ze. "Ja, ik denk het". "Maar genoeg over mij! Hoe gaat het met Josh en jou?" vroeg ik grijnsend. Lilly kreeg meteen een grote glimlach op haar gezicht. "Goed. Heel goed zelfs! Hij is zo lief". Ik glimlachte. Ik was blij voor haar, maar ook jaloers. Waarom eigenlijk? Ik hoefde helemaal niemand. Het was goed zo. Ik wilde niks voor hem voelen, hij had me laten zitten. "Ik wou je al eerder bellen maar ik dacht al de je bij Cody was, ik wilde je niet storen" zei Lilly. "Haha, dat had echt niks uitgemaakt hoor! Volgende keer gewoon bellen. Jij gaat voor alles" antwoorde ik. "Aaah, ik hou van je" lachte ze. Na heel veel gepraat en geroddel hoorde ik een deuntje. "Oh, een smsje" zei ik droog. "Oeeeh, van Cody?" vroeg Lilly grijnsend. "Geen idee" ik opende het smsje. En ja hoor, van Cody. 'Hey cutie, I miss u. You're busy atm?' las ik hardop zodat Lilly het ook kon horen. "Oh, ga je nu naar hem toe?" vroeg ze. "Nee, ik ben nu hier met jou. Hij kan best wachten" zei ik. "Hihi, zo ken ik je" lachte ze. "Blijf je anders slapen?" vroeg ze. "Jaaa!" riep in enthousiast. "Oke gezellig" Ik sprong op en liep naar de deur. "Ja, ik ga meteen me spullen halen". "Is goed, tot zo dan" "Tot straks" en ik deed de deur achter me dicht.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen