Foto bij 98

Ik keek hoe Caitlin de stijltang weglegde en draaide me toen pas om. 'Eindelijk. Mijn haar zit goed. Dankje, Caitlin.' Zei ik terwijl ik Caitlins kunstwerk bewonderde in de spiegel. 'Geen dank.' Zei ze en schonk me een waterig glimlachje. Ik hoorde Sadie's hakken op de houte vloer van de gang denderen. 'Woehoe! Hier ben ik dan!' Schreeuwde ze nadat ze de deur open had gedaan. 'Awwh, wat zie je er leuk uit.' Piepte ik. Sadie draaide vrolijk een rondje. Ik pakte mijn mascara en smeerde nog een laag op mijn wimpers. 'Jess. Ga je je ooit omkleden? Dan kunnen we gaan.' Zei Sadie. 'Het is niet eens acht uur.' Protesteerde ik. Ik wilde nog niet gaan. Ik kwam vroeger altijd op tijd. Nog nooit was ik fashionably late. Sadie keek me streng aan. 'Sorry. Ik ga al.' Ik pakte m'n jurk van het bed en liep naar de badkamer. De badkamer rook naar lavendel. Heerlijk. Ik kleedde me uit en trok mijn zwarte, strapless jurkje aan. Ik bekeek me in de lange spiegel. Het zag er redelijk goed uit. Met een glimlach op mijn gezicht, liep ik naar de kamer. 'Aah. Dat jurkje staat je goed!' Riep Sadie. Ik glimlachtte. 'Dankjewel.' Zei ik. 'Zullen we gaan? Justin heeft een limo gereserveerd en die komt ons ophalen. Jasmine en Jessica zijn er ook.' Zei Caitlin. Ik keek ze allebei vragend aan. 'Wie zijn Jasmine en Jessica?' Vroeg ik verward. 'Ow. Ja die ken je niet nee. Jasmine en Jessica zijn vriendinnen van Justin. Die heeft hij tijdens zijn carrière ontmoet.' Legde Sadie snel uit. Ik voelde me best stom dat ik niet wist wie ze waren. Ik knikte. 'Shall we?' Vroeg ik, dit keer. Ze knikten. Snel deed ik mijn zwarte pumps aan en liep met Sadie en Caitlin naar buiten toe. Daar kwam een limousine aangereden. Twee meiden kwamen vrolijk de limo uit en knuffelden Sadie en Caitlin. Toen stonden ze voor mij. 'Jessica, right?' Vroeg het donkere meisje. Ik knikte. 'Nou ik ben ook Jessica. En dit is Jasmine.' Zei Jessica. Ze wees naar het meisje naast haar. Ze, Jasmine, stak haar hand vrolijk uit. Ik nam haar hand aan en schudde hem kort. 'Kom.' Zei Jessica. We stapten allemaal in en de chauffeur begon te rijden. Op naar Justins verjaardag!

Hierna nog twee.
Ik ga jullie wel missen ):

Reageer (7)

  • BrunoJupiter

    pfff. nog 2 en dan is ie eindelijk afgelopen !
    kidding.

    1 decennium geleden
  • Lovies

    Op naar Justins verjaardag en op naar haar verassing! Tcoh? ;p
    En nog maar 2 deeltjeees! Neeee! dat word een hell, dan moet ik eerst nog afkicken van dit verhaal, wnt ik ben verslaafd! Achjaa, ik zal er maar mee moeten leven ;(.

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen