@Bonjour

Justin Drew Bieber
Ontvanger: Angel
Deed jij dat? xJ.

Stuurde ik toen ik op de bank zat. Hoe kon ze dat doen, was ze mijn huis binnen gekomen en had ze dat in 2 seconde gedaan zonder dat ook maar iemand het zag?
Afzender: Angel
Ik ben er om te helpen, jou vraag mijn antwoord, mijn hulp.

Woonde ze ook hier in de buurt? Of was het een grap van Chaz, Ryan of Christian. Ryan kon niet, want ik kreeg een sms toen ik bij hem was.
Ontvanger: Angel
Waar woon je? xxJ.

Afzender: Angel
ver weg, maar toch dichtbij genoeg. xA.

Maar toch dichtbij genoeg? Wat bedoelde ze daarmee? Ik pakte een a4-blad en een pen.

Naam: Angel.
Woont: ver weg, maar toch dichtbij

Dat was alles wat ik wist. Misschien moest ik meer aan haar vragen, hoe oud ze was, of ze van me was enzo.
Ontvanger: Angel
Ik wil je beter leren kennen. Hoe oud ben je? Ben je fan van me? Hoe kom je erbij om dit te doen? xxJ.

Afzender: Angel
17 jaar. Nee. jou tweet. xA.

Mijn tweet? Welke tweet? Ik ging op twitter opzoek, misschien wist ik welke tweet ze bedoelde. Gevonden, ze bedoelde deze tweet. 'Sometimes I just want a normal guy, with someone whom I can say and ask' Nu snapte ik het een beetje, en ik had meer informatie voor mijn lijstje.
naam: Angel.
Woont: ver weg, maar toch dichtbij.
Leeftijd: 17 jaar.
Fan: nee.

"justin, kom je eten?" riep mijn moeder vanuit de keuken. "ja, ik kom" riep ik terug. Het briefje stopte ik in mijn broekzak. Ik liep de keuken in en zag dat mijn moeder al begonnen was met opscheppen.

Reageer (2)

  • xROAR

    VERDEEEEEEEEEEERR!!

    1 decennium geleden
  • xROAR

    Oeeeeeeh<3
    Je hebt er een abo bij!
    Echt een vet vage story. Maar dan op een leuke manier!! (:
    Verduur
    x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen