Elize, hoor je me? Mama is hier...
vaag voelde Elize een hand over haar hoofd gaan.
Mama?
Elize, Elize, wat is er gebeurt?
Mama, mn hoofd doet zo'n pijn, en mn kaken, au...
Ga maar weer slapen Elize...

De dokters komen naar Elize's moeder toe,
'hoe gaat het met haar?'
Elize is er slecht aan toe, ze heeft haar kaken gebroken, en een zware hersenschudding. Verder heeft ze haar rechter bovenbeen gebroken en haar pols gekneust. voorlopig houden wij haar slapend, dan knapt ze het snelst op, Uw dochter heeft geluk gehad, het had erger kunnen zijn, zegt de dokter die het infuus van Elize vervangt.
maar dokter, moet ze nog blijven?
Voorlopig houden wij haar in de gaten, en moet ze nog zeker 2 weken in het ziekenhuis blijven.
Haar moeder barst in tranen uit, en vliegt de dokter om zijn armen, een oude man van ongeveer 50.
Mevrouw, zou u mij alstublieft los willen laten?
o ja, sorry dokter, neemt u mij niet kwalijk.
Geeft niet mevrouw, ik maak het wel vaker mee... Neemt u rustig een kopje koffie, en gaat u even in de wachtkamer zitten, dan kunnen wij even kijken hoe het met Elize gaat...
schoorvoetend loopt de moeder van Elize naar de wachtkamer, waar ze een kopje koffie zet.


twee weken later...
vandaag zou Elize wakker mogen worden, en krijgt ze iets minder zware pijnstillers.
haar moeder is elke dag langsgekomen, en zelfs haar vader is komen kijken...
boven haar bed hangt een prikbord, met allemaal kaarten van familie en vrienden.

Net als Elize wakker word, komen haar ouders aangelopen, Het is de eerste keer sinds 2 weken dat elize licht ziet in haar kamer, al die tijd heet ze haar ogen dicht gehad en voedsel via een slangetje gekregen.

'Elize, meissie, je bent wakker?' Vraagt haar moeder...
op dat moment komt er ook een dokter aangelopen, die op de camera heeft gezien dat Elize wakker is geworden.

Dokter, hoe gaat het met haar?
Elize maakt het wonderbaarlijk goed, ze is deze 2 weken flink opgeknapt, en kan vanaf vandaag proberen zelf te eten, als ze het zelf aangeeft tenminste.

Elize voelt haar hoofd bonken, en gaat weer liggen.
Ze valt weer in slaap, en hoort menssen haar kamer in en uit lopen..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • priscillaa96

    verder(hoera) ga nu alvast dat andere hoofdstuk ook lezen(A)

    1 decennium geleden
  • Histoire

    Gelukkig dat ze haar moeder nog heeft (H)

    Verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen