Foto bij Thirty-three.

Kudo? (A)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • IamCrazy

    Schat ge moet daar toch dringend iets aan doen ze. Desnoods pakt ge u een honkball-knuppel en ramt ge u broer van bij de computer, ge kunt het ook eerst lief vragen maar naar verluid marcheert da nie. Dus RAM er gewoon op los. Een laptop voor u zelf das ook altijd handig maar da kost geld... dus zaag nog eens bij u mama. Als ik kon ik kocht u een voor u Pasen maar laat geld nu net iets zijn dat ik niet heb. JAMMER want ik wil schoenen.
    Genoeg geleutert tijd om die slavendrijvers op school te gaan plezieren door mijn huistaken eens aftewerken.
    Maar eerst u even laten weten dat ge SNEL verder moet schrijven. En ja ik weet da ge inspiratieloos zijt of toch deels. Maar ik ga die erwt van mij eens laten werken en dan zal de ezel u de ideeën doorspelen.
    Dus effe samengevat:
    Snel verder!
    <3.

    1 decennium geleden
  • Everly

    Mooii Mooii;
    verder bitte !!
    (hoera)
    x

    1 decennium geleden
  • Istina

    Awesome! Snel verder! ik ben inspiratieloos en ongesteld vandaag.

    1 decennium geleden
  • Necessity

    nummer drie xD maar dit is voor nu even de laatste (misschien dat er zo meteen nog meer komen xD)

    1 decennium geleden
  • Billaconda

    Ik ken het gevoel van geen laptop hebben xD
    Mijne is dood xD
    Dus nu zit ik op mijn ouders comp =.=
    BAH.
    Maar goed, ik ben zo blij dat hij nu weer Georg en Gustav gaat zien ;D
    Snel verder jij dus! =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen