Foto bij OO4

Twee blauwe ogen keken haar woedend aan. Toen Camilla de blonde krullen zag was er geen twijfel meer over mogelijk. Rosalyn.
'Hola Rosa.' zei Camilla, proberend een glimlachje te laten verschijnen, maar iets wat niet echt lukte.
'Geen ge-hola-Rosa!' riep ze kwaad, 'Ik heb van Jenna gehoord dat je een taak hebt dicht bij de prins?'
'Ja, heb je daar een probleem mee?' vroeg Camilla. Ze probeerde zeker over te komen, maar ze wist dat het niet echt lukte. Ze had geen zin in geruzie, vooral nu niet sinds de prins op haar zat te wachten.
'Tuurlijk, de prins is van mij! Ik wil niet dat je tijd met hem doorbrengt.' zei Rosalyn kwaad. Camilla rolde met haar ogen.
'Jesús! Als je er niet tegen kan dan ga je je beklag maar doen bij de koningin.' zei Camilla. Camilla draaide zich om en liep naar de keuken. Ze hoorde een geïrriteerde zucht en geluid nog van Rosalyn's mond komen en daarna de zolen van de schoenen weg lopen. Camilla rolde met haar ogen en liep door de twee dubbele deuren. Ze liep naar Xander, de keukenhulp, en zag hem opkijken vanaf de oven.
'Hey Cam, ik heb het grote nieuws gehoord.' zei Xander. Hij omhelsde Camilla en gaf haar twee zoenen op haar wang. Gelijk verscheen er een glimlach op haar gezicht. Camilla en Xander kende elkaar al jaren en waren vrienden sinds de eerste dag. Ze steunde elkaar in alles en wiste elkaars diepste geheimen.
'Gracias, maar ik hem een kopje thee nodig voor Nicholas.' zei Camilla. Xander knikte en begaf zich naar de waterkoker. Terwijl het water pruttelde en Xander thee zette zuchtte Camilla zachtjes. Ze had al gedacht dat ze problemen zou krijgen met Rosalyn en Jenna, maar dat het zo vroeg zou beginnen, dat niet. Hopelijk zou het opklaren als Camilla de prins verder ook met rust zou laten en Rosalyn en Jenna hun gang laten gaan. Zucht, dit zou nog een hele opdracht worden voor haar.
Met in haar handen een kopje thee op een schotel begaf Camilla zich terug naar de kamer van de prins. Hij zat nog steeds op dezelfde plek en keek op toen ze binnenkwam. Hij wenkte naar de koffietafel aan de zijkant van de stoel en Camilla zette het kopje er neer, nadat ze eerst had gebogen. Ze keek op.
'Heeft u verder nog iets nodig?' vroeg ze.
'Nee dankje, als ik je nodig heb, dan roep ik je wel.' zei Nicholas. Camilla knikte en liep de kamer uit.

Reacties en/of Kudo's betekent = nog een hoofdstuk vandaag!
En nee dit is geen chantage (A)

Reageer (7)

  • aquafresh

    SNEL VERDER, want het is awesome, (ik ga niet stoppen tot je doorgaat)

    1 decennium geleden
  • Proprius

    We want so much moreee <3

    1 decennium geleden
  • Holmes

    Super!
    Dat is echt zoals ik me Rosalyn had ingebeeld,bitchy en arrogant!
    I NEED MOOOOOOOOORE! :9~

    1 decennium geleden
  • Picasso

    VERDER JONGU. :9~:9~

    1 decennium geleden
  • Masked

    Damm,
    Ik wil meeeer (A).
    Ja ik begin verslavings tekenen te krijgen.
    xd
    Snel verdurr?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen