Foto bij [31]The mysterious ticking noise

de reden voor de titel is dat ik dat clipje gisteren op youtube heb ontdekt en het is gewoon briljant! Als je het oook wilt zien zet ik het hier eventjes.

Oh girls,morgen heb ik 2 examens wish me good luck want het zijn economie en aardrijkskunde en daar ben ik helemaal niet goed in :S
Daarbij ben ik verslaafd aan hier chapters schrijven,facebook'en en rpg'en en etc... Dus hier komt een mooi stukje speciaal voor jullie omdat ik gisteren 4 kudo's kreeg en enkele reacties dus ben ik lekker vrolijk want voor 12 abbo'tjes is dat wel redelijk goed voor wat ik tot nu toe van jullie gewend ben. Puik werk girls!(flower) nu niet opgeven hé want onthoud dat ik mijn boekjes voor jullie aan de kant schuif. Jullie lezen dit in enkele minuten,ik schrijf dit in minstens een half uur ;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • ianhasaniceass

    filmpje is geniaaal(nerd)

    1 decennium geleden
  • Ilovemyself

    OMG; dat filmpje is geniaal xD.
    (K)

    1 decennium geleden
  • zeilfreak

    dat filpje is geniaal!

    1 decennium geleden
  • Phique

    Goed stukje, snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Muze

    ik deed gisteren research (zoals ik al eerder zei,ik ben een enorme Harry Potter fan maar ik heb nooit echt heel moeite gedaan me erin te verdiepen tot nu toe)voor deze storie en geraakte van een pagina op wikipedia ik denk "bloedzuiverheid" ofzo kwam bij sneep en zag toen ergens van parodieën en ik was direct van wahaha briljant(cool)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen