2
Na 5 minuten zitten we met z,n alle in het busje, en de volgende 5 minuten verder is het busje alweer bijna vies. Het zit onder de snoepjes en andere troep van 2 vreetberen genaamd Quil en Embry, al kunnen Paul en Seth er ook wat van. Jacob staart uit het raam, Jared, Leah en ik zitten truth or dare te spelen. Vooral Jared krijgt de meest genante vragen toegeworpen, waardoor Leah en ik dubbel liggen. ‘oke Leah, truth or dare’ vraagt Jared. Ze denkt na. ‘Dare’ oeeh dit is de mijne ‘Oke. Pak een zuurtje doe hem eerst in je mond en doe hem daarna in Seth’s oor.’ Lach ik ‘ieehw ahha, Ash! Kon het nog viezer’ lacht Leah. Ik geef haar een blik van dit-valt-nog-mee-hoor. Jared en ik kijken haar afwachtend aan terwijl ze een zuurtje pakt, het papiertje ervan afhaalt en hem in haar mond dauwt. Ze haalt hem er weer uit terwijl ik mijn hand tegen mijn mond doe om niet in lachen al uit te barsten. Dan doet ze het zuurtje in Seth’s oor. Hij verstijfd van top tot teen, ik hou me niet meer in en begin heel erg hard te lachen. Als hij het zuurtje uit zijn oor haalt klinkt er een ‘ieeh’door iedereen uit de auto. Ook Jacob lacht nou mee.
Finely there
Mam lijd ons naar een muur waarbij ze even doodleuk zegt dat we erdoorheen moeten lopen. We kijken allemaal beduusd naar de muur. ‘Zei ze nou echt dat we er doorheen moeten?’ fluistert Paul in mijn oor. Ik knik. ‘Kom jongens, doorlopen!’ horen we achter ons een vrouw roepen, ik draai me om en zie een roodharige familie aanlopen en grinnik omdat het een grappig gezicht is. Het is duidelijk niet hun eerste keer want ze rennen 1 voor 1 door de muur. ‘ow ‘ klinkt er droog uit Embry’s mond. ‘nou jongens jullie hebben nu gezien hoe het moet, wie gaat er eerst?’ vraagt mijn moeder opgewekt. ‘Ik ga wel’ zegt Quil stoer. ‘stoer hoor’ merkt Leah op. Hij rolt met zijn ogen en rent op de muur af waar hij doorheen gaat. ‘awesome! Nu ik’ zonder nog een woord te zeggen rent Embry erachter aan gevolgd door Jared, Jacob en Leah. ‘wil jij eerst?’ vraagt Paul lief. Ik knik en ren op de muur af. Ik hou mijn adem in en doe mijn ogen dicht. ‘je mag je ogen wel weer open doen hoor’hoor ik iemand lachen, ik doe ze open en kijk in het gezicht van Leah ik doe net optijd een stap aan de kant waar paul net doorheen komt die doorrent alsof hij er nog niet is, waardoor ik hard lach. Ook mam is er nu. Ik zie een grote rode trein en heel veel kinderen van verschillende leeftijden. Ik hoop dat Seth en ik ook bij elkaar komen, Seth zit ook in 1e jaar. ‘kom eens hier schatten van me!’ riep mam en gaf mij en embry tegelijke een pletknuffel. ‘Maam!’ kreunt Embry. ‘Niet zo kreunen Em!’ lach ik. Dan fluit de conducteur als seintje dat de trein bijna vertrekt. We lopen met z,n alle en snel heeft Jacob al een coupé gevonden waar we ons in proppen, en het paste ook nog maar net, geplet en al. Dan vertrekt de trein op weg naar Hogwarts!
Reageer (1)
JAAAAH IK WIL OOK EEN ZUURTJE IN SETHS OOR STEKEEEEEN
1 decennium geleden