O27 - Dairy Update.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Dit is niet meer normaal 3 jongens vechten om haar ze weet niet waarom eeigenlijk duss...
1 decennium geledenSoorry ik kon het niet laten maar het is diary, dairy zijn namelijk zuivelproducten (a)
1 decennium geledenIk vind chaz Zooooooooooooooooooooo zeilig !
1 decennium geledenEcht ik heb medeleiden met hem ..
En volgensmij liegt ryan ook!
Dat is zooooooooo niet lief ! Ik denk dat het helemaal niet uit is met kelsey ... En nou weet megan het niet meer, terwijl 2 sukkels een sukkel weddeschap hebben !
Nou vind ik megan & chaz zzzzzzzzzo zeilig !
*troost, troost*
En ryan & justin ... Jullie mogen wel een voorbeeld aan Chaz nemen!!
En wat vind megan zo leuk aan justin ??
HIj is wel leuk.. Maar hij heeft zoooooo stom gedaan dat ik het niet meer leuk zou vinden !
Ga snel verderrrrrr !
x.xxxx.
WEJOOW! CHAAZ DONDEEER OP MEEEET JEE KOP!
1 decennium geledenJUSTIN MAG NU! NU IS HEET JUSTIN'S BEURT!
lijkt mijn leven wel maar dan op een andere manier
1 decennium geleden