Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • swaggie

    jaa ik weet wat er over 3 maanden is (A) oeeee ik voel drama komen ^^

    1 decennium geleden
  • dloveyou

    ga door





    (doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)

    1 decennium geleden
  • baliebah

    Nee Strawberry het is gewoon Justin had het dan eerder moeten zeggen tegen mij. En anders zou het voor mij (Selena) wel gewoon zo zijn als hij gelukkig is ben ik dat ook maar je had het wel eerder moeten zeggen.
    Waahoww mijn hele reactie klopt niet BUT I DON'T CAREE!

    1 decennium geleden
  • PrincetonGF

    @TuttiFrutti ik zou niet boos worden hoor want je moet gewoon accepteren dat hij meer van haar(Jade) houd dan van jou(selena)en er zijn geneog andere die je dan wel leuk zouden vinden! sommige zijn zelfs dichter bij dan je denkt. misschien wel je beste vriend of je buurjongen of een nieuwe klasgenoot of leerling van de school.
    natuurlijk zou je aan het begin wel een beetje depressief zijn maar daar kom je wel over heen want je merkt dat degene die je gedump heeft je tranen gewoon niet waard is.(niet te persoonlijk opvatten hoor xD)

    maarjah back to the story:
    Oeeeh als zij het durft om met 1 van haar viese tengels Justin of Jade aan te raken dan schiet ik haar dan ook echt letterlijk naar de maan! :@(alleen met de selena van deze story)
    *kijkt naar me geschreven tekst* woooh oeps sorry ik liet me ff gaan. volgens mij is dit 1 van me langste reacties ooit.

    1 decennium geleden
  • baliebah

    ooew Selena is fucking right!
    Ik zou ook boos worden hoor op Jade als ik Selena was.
    Maar ja sneeeeel verder honey<33
    Juppaa ik weet wat er over 3maanden is
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen