Foto bij OO3

Dankjewel voor jullie reacties!

Met wat klamme handen en een beetje knikkend knieën liep Camilla James achterna. Ze was een beetje overdonderd door wat er zojuist was gebeurt en besefte het nog niet echt. Ze zou de meid van de prins worden, de prins waar honderden meisjes een moord voor zouden doen om een relatie mee te krijgen. Camilla vroeg zich af hoe Leva, Daniel en Rosalyn ervan zouden vinden. Om Jenna's mening hoefde ze niet te vragen, aangezien zij Camilla had nagekeken alsof blikken konden doden. Ze wist dat de enige reden waarom Rosalyn hier werkte was omdat ze uit was op de prins, dus waarschijnlijk zou ze het ook met haar moeilijk krijgen. Hopelijk kon Camilla wel op Leva en Daniel rekenen.
James en Camilla waren aangekomen bij de kamer van de prins en James maakte de witte deur open. Nicholas zat in een stoel bij het raam een boek te lezen en keek op toen de deur openging. Camilla glimlachte en boog een beetje door haar knieën, waarna ze weer opstond. Nicholas ging staan en keek haar glimlachend aan.
'Dus, jij bent degene die mij persoonlijk gaat helpen?' vroeg hij.
'Ja, uwe hoogheid.' antwoordde Camilla. Nicholas haalde een hand door zijn bruine haren en keek haar doordringend aan. Camilla had het gevoel alsof zijn blauwe ogen recht in haar ziel konden kijken en wende haar blik af.
'Alsjeblieft, noem me geen uwe hoogheid. Zeg maar Nicholas, of Nick.' Zei Nicholas. Camilla keek even moeilijk. James had haar nadrukkelijk in de gang verteld de prins met zijn titel aan te spreken.
'Het spijt me, maar dat ben ik niet toegestaan.' zei ze. Nicholas was verbaasd om haar beleefdheid.
'Zeg dan maar meneer, en hoe moet ik jouw noemen?' vroeg hij. Camilla keek hem verbaasd aan. Nog nooit had iemand haar naar haar persoonlijke naam gevraagd. Meestal werd ze geroepen als: 'Meisje!' en de voornamen van het personeel werd bijna nooit gebruikt.
'Camilla, Camilla Samento.' zei ze. Nicholas knikte en ging weer in de stoel zitten. Maar niet de stoel waarin Camilla zijn rug zou zien, maar degene waarin Nicholas Camilla recht aankeek. Hij glimlachte vriendelijk naar haar.
'Nou Camilla, zou je voor mij een kop thee willen regelen? Mijn keel voelt een beetje droog aan.' vroeg hij haar.
'Natuurlijk meneer.' zei ze. Camilla boog nog een keer en begeefde zich naar de keuken. Toen ze er bijna was werd ze tegen de muur geduwd door twee handen, met roze gekleurde nagels.

Wanna know my goal? Ik wil alle Draco & Bieber stories uit de Top 5 story's en er een echte orginele story inzetten.
But I need your help!

Reageer (8)

  • Proprius

    Meeeer

    1 decennium geleden
  • Mafia

    Ik help je echt! Buiten 1 draco story die niet in de top-5 staat dies wel goed x'D
    Maar deze is ook echt supergoed! Ik ben echt verslaafd, je moet nUNUNUNU verder! Ik help je al met een kudo ;D

    xxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Sjoemelaar

    het wordt hoog tijd dat er nog is een gewoon , leuk verhaal wordt geschreven ;D love it!(Y)

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Onevoice

    I'll help you ;D
    Nicholas (dance)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen