Een oude bekende
Genevieve rende in een stuk door. Achter de geur van de vampier aan. De geur werd sterker maar er kwam nog geen stad inzicht. Genevieve dacht na over wat ze eigenlijk moest zeggen. En wat ze kon verwachten.
Ineens ziet ze een groot huis staan en stopt. Is dit het? Ze loopt naar de deur en vraagt zicht af wie van de "geuren" open zou doen. Ze klopt op de deur. Bella Cullens doet de deur open. 'Hallo' zegt ze vrolijk. ‘Kan ik iets voor je doen?’. Bella had allang gemerkt dat Genevieve een vampier was, maar zei niets.
'Eemm…. Ik k-kom voor E-e-Edward.’ Stotterde Genevieve. Edward had het gehoord en stond al achter Bella in de deuropening. ‘’Wat doe jij hier?’’ vraagt Edward bars. Bella geeft hem een poor. ‘’Wat?’’ vraagt Edward. ‘’Doe niet zo… zo… gemeen, Edward’’ antwoordde Bella. ‘’Dat is niets voor jou. Sorry, kom binnen…’’ Bella kijkt vragend naar Genevieve. ‘’Ik ben Gen…’’ Genevieve werd onderbroken door Edward die zei:’’Genevieve wat moet jij hier?’’. ‘’Houd op Edward! Laat haar eerst even binnen komen. Kom verder’’ Bella duwde Edward opzij en liet Genevieve er langs. Ondertussen was heel de Cullen familie op de onrust afgekomen en zat iedereen in de woonkamer. ‘’Ga toch zitten’’ zei Bella wijzend op een stoel. Genevieve ging ongemakkelijk zitten. Iedereen keek haar afwachtend aan. Behalve Edward, hij keek nors. Genevieve wist waarom, hij wist al wat ze ging vragen. Maar het meisje met de korte zwarte haren keek ook anders. Meelevend, of begrijpend. ‘’Nou wat is er dan?’’ vroeg Edward.
Er zijn nog geen reacties.