Intro
Ashley Call een heel ‘gewoon’ meisje uit La Push. Ik heb een broer genaamd: Embry Call waar ik per ongelijk op mijn 9e achter kwam dat hij een weerwolf was. Op mijn 10e kreeg ik een brief van Hogwarts waarin in uitgenodigd ben een goede heks te gaan worden. Waarom ook niet hea? Mijn crush op een weerwolf/jongen genaamd Paul word ook steeds groter. Ik kan niet meer zonder hem. Mijn broer heeft wel een keer iets verteld over het inprenten en ik ben Pauls inprent maar omdat ik zo jong was merkte ik nooit dat ik verliefd was. Maar we moeten wachten tot ik nog ouder ben volgens Embry. Morgen ga ik naar Hogwarts, de school waar mijn moeder ook alles geleerd had zij is een heks. Aangezien Embry zelf al vroeg veranderd was is de kans bij mij dat ik vroeg verander ook groot (ja ik word ook weerwolf, omdat mijn vader een weerwolf was), dus Embry gaat mee. Embry kende de brief uit 1000en hij was op zijn 10e ook gevraagd. Maar onze vader was net gestorven door een of andere vampier. Ik was nog jong en mijn moeder kon alle steun gebruiken dat ze maar kon. Dus hij bleef en heeft daar lang van gebaald. Nou mijn moeder weer voor zichzelf kan zorgen gaat hij mee, hij heeft 4 jaar gemist dus moet in de tijd dat hij er is maar bijleren. Aangezien ik niet zonder Paul kan moet hij mee dus daarom gaat de rest van de wolfjes bende (behalve Sam dies weer iets te oud) ook maar mee. Nou genoeg gebrabbeld! Ik ga slapen morgen ga ik namelijk naar Hogwarts!
Reageer (1)
Mijn 2 favo films, in 1 verhaal! ;O
1 decennium geledenKlinkt goed ^^