Foto bij De reis

Dit is het begin van mijn verhaal. Ik zou graag reacties willen waar ik iets mee kan. Geen afkrakende AUB!
Veel lees plezier!

De reis van het gebied in Alaska waar ze op dat moment was naar het dichtstbijzijnde vliegveld was niet zo moeilijk, ze rende heerlijk door de bossen en ’s nachts door de straten van dorpjes. Eenmaal bij een vliegveld pakt ze het eerste vliegtuig dat naar Amerika gaat. Het maakt haar niet uit waar, ze rent wel. Het is een vliegtuig naar het vliegveld bij Sydney. Daar aangekomen is ze spuug misselijk. Het was haar eerste vlucht met een vliegtuig. Ze had het nodig om van het vliegveld naar haar bestemming te rennen. Dus begon ze te rennen. Maar na een kilometer bedacht ze dat ze geen idee had waar ze was of heen moest. Ja naar Forks dit wist ze maar waar dat heen rennen was… Dus besloot ze om toch maar met een taxi te gaan. Zodra ze de geur rook van de vampier die ze zocht zou ze wel gaan rennen. Na een uur heeft ze eindelijk een taxi. Ze zegt: ‘’Naar Forks zo snel als mogelijk’’. De taxi chauffeur knikt en rijd weg. Na 3 uur rijden ruikt ze wat. Ja het is de goede vampier. Maar er hangen nog veel andere geuren omheen. Ze zegt: ‘’Stop hier maar’’. De taxi chauffeur kijkt haar met een verbaasd gezicht aan. ‘’Hier? We zijn in de middle of no where!’’. ‘’Dat maakt me niet uit’’ zegt Genevieve geïrriteerd ‘’Ik wil er nu uit’’. De taxi chauffeur stopt en zegt: ‘’ Dat is dan 160 dollar’’. Maar Genevieve was de auto al uit en nergens meer te bekennen.

Reageer (1)

  • BloodySky

    ik moest dit al zeker kwijt voor ik ging lezen. Super mooie afbeelding. Nu ga ik lezen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen