Foto bij {Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and twenty-seven.]

Hier is geen zelfgemaakt plaatje bij :X
Ik kan nog niet twee plaatjes bij elkaar voegen :)

De soldaten zagen Peter,Raven,Susan,Alex,Caspian,Bella en Edmund en deinsden terug.’Wat waren jullie van plan?’bitste Caspian.’Niets,niets,’zei de ene soldaat die Lucy nog vast had.’O,maar we gingen ze toch meenemen naar Andalusia?’vroeg de andere.De sluwerik gaf hem een stomp en probeerde onschuldig te kijken.’O,dat zullen we zéker geloven,’zei Edmund als zijn sarcastische zelf,’Zeker na zijn uitspraak.’Ze verstijfden en de ene soldaat,die Selena al had losgelaten,stak zijn zwaard vooruit die Edmund behendig ontweek en Peter en Caspian ontwapenden de soldaat.Zijn zwaard kwam met een plofje drie meter verder terecht.Niemand had ondertussen gezien dat de domme soldaat was gevlucht.’Ik reken met hem af,’besliste Raven en de rest knikten grijnzend.Lucy nam Selena’s hand en gingen snel bij de rest staan.Raven ging achter een boom staan en haar lange zwarte haren wapperden achter haar aan.Ookal kon je niet zien wat ze aan het doen was,je zag langs beide zijden vleugels langzaam groeien.Ze was in haar drakenformatie.Al snel vloog een nu grote zwarte draak naar de soldaat.Die deinsde terug met grote ogen achteruit.Een ogenblik spuwde Raven vuur en klonk er een ijslijke gil.De andere meiden wenden hun blik snel af maar van de soldaat bleef alleen nog maar as over.Langzaam veranderde de draak terug in Raven,het meisje.Zwijgend liepen ze terug naar de rand van het bos.’En nu zijn we redders,toch?’vroeg Peter lachend aan Selena.’Dat is waar,’zei Selena lacherig.’En krijgen redders dan niets?’’Wat dan?’’Een zoen misschien?’zei Peter grijnzend.’Hé,ik ben toch ook een redder dan?’vroeg Selena verbaasd.’Neen,’zei Peter gespeeld serieus,’Jij bent een stout meisje.’Selena schraapte haar keel:’Als ik Lucy niet had achtervolgd was zij al lang meegenomen,Peter.Denk daar dan maar aan.’’Oké,daar heb je dan gelijk in,’gaf Peter toe en gaf haar direct een zoen.Wanneer hun lippen elkaar raakten liet Peter een klein glimlachje los.Selena schrok even van die onverwachte beweging maar herpakte zich snel en legde haar armen in zijn nek.Hij legde de zijne op haar heupen.Dit was de intenste zoen dat ze al hadden gehad.Maar dat was misschien omdat ze gewoon nog helemaal niet lang samen waren,om precies te zijn een dag en een paar uurtjes,misschien wel één.Zo bleven ze nog een paar minuten doorzoenen tot iemand subtiel kuchte.

Reageer (3)

  • HARREH

    Haha. Kuch, kuch.
    Raven is cool. :Y)

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Ik geef mijn mede Narnia-fan gelijk!

    Als dat Edmund is..

    x

    1 decennium geleden
  • Archer

    Toch niet Edmund weer XD Met zijn subtiele onderbrekingen -kuch- Of de zeekoe :Y) Anyways :3 Gill dit is een vet verhaal en jij weet dat :O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen