Foto bij -1.

By Bonjour[url][/url]

Justin Drew Bieber
Ik pakte mijn blackberry en ging op twitter. Ik retweette wat tweets van fans en beantwoorde er een paar. Ik klikte direct message aan. Ik bekeek ze en beantwoorde ze. Ik klikte de volgende aan.
Angel: if you need someone, I'll be there.
You do not know me, I do not know you
but I know wherever you are, even though I'm not with you
if you need me text me.

Als laatste stond er een telefoonnummer. Ik sloeg het telefoonnummer op onder de naam Angel. Moest ik sms'en? Ik vond het een raar berichtje. Ik klikte Angel's profiel aan. Haar profiel foto was zwart, met een wit vlak met een meisje erin, je kon niet zien hoe het meisje eruit zag. ik bekeek haar tweets, niks. Ik was de enige die ze volgde. Ik besloot haar te volgen. 'Text me when you need me' stond er bij haar profiel. Zal ik haar gewoon sms'en?
ontvanger: Angel.
Hee, waarom moest ik je sms'en? xJ.

Ik liep naar de bank en ging erop zitten. Ik voelde mijn telefoon trillen.
afzender: Angel.
Text me when you need me

stond er alleen. Kon ze geen andere zin? Als ik haar nodig had moest ik haar sms'en. Dan verzon ik toch dat ik haar nodig had.
Ontvanger: Angel.
Wit t-shirt of rood t-shirt? xJ.

Ze reageerde wel snel trouwens.
afzender: Angel.
Rood t-shirt

Ik liep naar mijn kamer. Ik zag dat mijn rode shirt op mijn bed lag. Daar had ik het niet weggelegd. Misschien had mijn ma het gedaan.

Reageer (4)

  • Sannnexo

    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • xUNICORNx

    Verder!

    1 decennium geleden
  • JihaneBieber

    owkee ik heb zeker een abo :D

    verder pleass(huil)

    1 decennium geleden
  • Aberforth

    meeeeeeeeeeer ?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen