Foto bij 110. Can you help me a little further? ThanQ

Hoofdstuk honderdtien! XD

JEEEZ ik ben ontzettend inspiratieloos. En ik heb geen tijd, want ik moet eigenlijk aan mijn Frans en economietentamens zitten voor morgen.. Baggert dus.

Foto: :)

De man hield zich aan zijn woord en bracht je keurig netjes naar het theater. En het goede ook nog. Je grabbelde je mobiel uit je borstzak. Daar had je hem nu ingestopt, omdat het wat vervelend was helemaal in je broekzak te graaien met krukken. Ai, het was alweer een uur verder. Een heel uur te laat! Zou Géandro nu kwaad worden? Of zou Taylor het geregeld kunnen hebben? Wie weet was zelfs Mason nog langsgeweest, of had iemand anders je hier wel uitgekletst. Maar… Straks was het niet gelukt en mocht je niet eens naar binnen! Dan had je net je krukken en dan kon je er nog niet van profiteren… Aarzelend hinkte je de drempel over. Je hart begon harder te bonzen en zat al halverwege je kéel toen je voor de repetitieruimte stil stond. Met bonkend hart en rode vlekken in je nek van de stress duwde je tegen de deur…

En dan zit er helaas niks anders op dan het jullie maar weer te vragen. Ik zou niet weten wat goed is voor het verhaal.. Wat vinden jullie? Als jullie A, B of C zeggen, verzin ik de rest er wel omheen!
De deur gaat open.. Wat tref je aan in de toneelzaal?
A. Helemaal niemand, iedereen is verdwenen...
B. Iedereen, druk aan het repeteren. Behalve Taylor...
C. De hele crew is er gewoon. Maar als jij binnen komt...


TARATATAAAA. Zegt u het eens. Ik hou van multiple choice :3

Reageer (22)

  • LynnBlack

    Taylor is verdwenen ok kga gewoon snel verder lezen!!

    1 decennium geleden
  • Knightwalker

    A! D: of B.

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    whaha, A is wel melig x,)
    doe die maar

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    B

    1 decennium geleden
  • Rebellious

    hehe B natuurlijk, maar A zou ook geinig zijn xD:P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen