Foto bij 58* Movie Night

POV Allison Black
Na een half uur dichtbij Seth gezeten te hebben, was mijn lichaam al bijna weer op normale temperatuur. Sue kwam net binnenlopen met 4 dampende mokken soep. Ze zette er een neer voor mij, een voor Seth, een bij de stoel waar ze zelf ging zitten en een bij een lege stoel. Ik keek haar vragend aan, waarom die vierde? 'Leah kan ieder moment hier zijn,' beantwoordde ze mijn onuitgesproken vraag. Ik leunde naar voren en roerde even met mijn lepel door de groentesoep om hem een beetje af te laten koelen. Het hielp niet echt dus ik leunde maar weer naar achter en wachtte af tot het minder zou gaan dampen. Sue kreeg gelijk want na 5 minuten kwam Leah binnen. Ze had een hele chagerijnig blik maar toen ze mij zag glimlachte ze lichtjes. 'Alli!' zei ze vrolijk en ze kwam naar me toe om me te omhelzen. Ik leunde iets naar voren zodat het wat makkelijker voor haar was. Daarna ging ze op de stoel zitten waar de vierde kom soep bij stond. 'Heb je dadelijk even tijd om met me te praten?' vroeg ze me. 'Uh, ja hoor,' antwoordde ik een beetje verbaasd. Seth leek ook verbaasd maar hij zei er niks van. Mijn soep dampte al minder erg dus ik pakte hem op een begon voorzichtig te eten. De warme soep verwarmde mijn lichaam tot zijn normale temperatuur en snel nam ik nog een hap. 'Leah, hoe gaat het eigenlijk met Jacob?' vroeg Seth terwijl hij 'Jacob' een beetje kwaad uitsprak. 'Die sukkel heeft het nu vast wel naar zijn zin, dat bloedzuigervriendinnetje van hem is er,' antwoordde ze verbitterd. Dat deed pijn, hij had het te druk met Bella om zich zorgen over mij te maken. Seth en Sue leken er hetzelfde over te denken en ze kregen een afkeurende blik in hun ogen. 'Misschien kan je vannacht dan maar beter blijven slapen,' zei Sue toen ze weer een glimlach op haar gezicht kreeg. Seth en Leah leken dat een goed idee te vinden want ze begonnen gelijk te overleggen over een film avond. 'Kijk je ook mee, mam?' vroeg Leah enthousiast. Dat was nieuw voor me, tieners die het leuk vinden als hun moeder mee kijkt, maar Sue was een hele lieve vrouw dus ik had er geen problemen mee. Seth en Leah begonnen aan een boodschappen lijstje met drinken en snacks en af en toe vulde Sue ze aan door te vragen of ze ook even iets anders mee konden nemen, zoals zout ofzo. Op de een of andere manier gaf dit echt het idee dat ik bij deze familie hoorde. Seth trok me af en toe iets dichter tegen zich aan om te laten zien dat hij me niet was vergeten. Op die momenten glimlachte ik even naar hem en ging hij weer verder met het boodschappen lijsje. Uiteindelijk werd de lijst zolang dat ze wel met zijn tweeën moesten gaan. 'Dan zorg ik wel voor Allison,' zei Sue glimlachend. Ik glimlachte ook naar haar en Seth en Leah knikte goedkeurend. Ze pakte twee grote boodschapen tassen en liepen toen naar buiten.

Reageer (19)

  • ilovenobody

    Verder!!!

    1 decennium geleden
  • Pam

    Ik wil 2 dingen weten:

    1. Wat Leah heeft te vertellen
    2. Wat er bij die film avond gebeurd,

    Dus moet je maar snel verder schrijvenxD

    1 decennium geleden
  • Pam

    Ik wil 2 dingen weten:

    1. Wat Leah heeft te vertellen
    2. Wat er bij die film avond gebeurd,

    Dus moet je maar snel verder schrijvenxD

    1 decennium geleden
  • RoxanaXx

    veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerder....!!!!!!

    1 decennium geleden
  • UnderTheSea

    Dat is zo lief!!!!!!!
    Haat aan Jacob, hij hoort zich zorgen te maken om Allison en niet met Bella omgaan.:@(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen