van beneden word er geroepen dat we moeten komen. nadat die meiden me allemaal levenloos hadden aangestaard. was ik op mijn kamer gaan luisteren naar het geroezemoes en gebonk uit de andere kamers. ik ben blij dat ik als eerste ben aangekomen. ik sta op en loop naar beneden in de stroom van meisjes die me allemaal nog steeds levenloos aanstaren. beneden moeten we in een kring gaan staan. o nee, geen spelletjes met namen. ''zeg hoe je heet en waar je vandaan komt. en nog wat je hobby's zijn.' roept mary. 'Alyssa, begin maar' o nee niet ik. 'hallo, ik ben Alyssa Jasmine williams, en ik kom uit Los Angeles. mijn hobby's zijn shoppen, zwemmen in mijn eigen zwembad, pingen, twitteren en met vriendinnen lol maken. mijn beste vriendin heet katelyn, en ik ben nieuw hier.' zo heb ik dat ook weer gehad. 'dankjewel, alyssa' zegt mary. er zijn 3 meisjes die me aardig lijken. het meisje met het blonde haar en die felle blauwe ogen heet hailey haar vriendin met groene ogen en halflang bruin haar heet julia. en nog een meisje dat best wel stil zit in de hoek. volgens mij heet ze Emily, maar ik weet het niet zeker, omdat ze zo zacht praatte dat je het bijna niet kon horen. nadat we ons voorgesteld hadden gingen we thee drinken. thee, ik bedoel thee, waarom thee, ik dronk thuis altijd cola.en we kregen er alleen een koekje bij omdat het de eerste dag was. moeizaam drink ik mijn thee op. 'hou je niet van thee?' vraagt het meisje dat in de hoek zat. 'nee, ik dronk thuis altijd cola.' Emily knikt.'helaas, je zult het met thee moeten doen' Emily drinkt gulzig haar thee op. dan tikt er iemand op mijn schouder. het zijn hailey en julia,' gaan jij en Emily mee naar de tuintjes?' vraagt ze. 'ja, leuk. alleen 1 probleem: ik heb nog geen tuintje'ik kijk haar sip aan'er is al een leeg stukje grond voor je gereserveerd!' roep emily lachend. en samen rennen we het gebouw uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen