ik zit alleen in mijn kamer uit het raam te staren. ik heb uitzicht over tuinen van dit complex. ik heb inmiddels al ontdekt dat er moestuintjes zijn waar groente en fruit in groeit, veldjes met bloemetjes en grote bomen met rozen er omheen. in de verte zie ik 2 grote bussen die aan komen rijden. dat moeten de leerlingen zijn die ook hier zitten. toen de bus weer 100 meter dichterbij was kon ik zien dat er NRSboardingschool op stond. ik blijf nog even kijken. en dan ren ik naar beneden. de deur gaat open en er komen een stuk of 20 meisjes binnen van mijn leeftijd. ik had inmiddels al ontdekt dat het grote gebouw in stukken was opgedeeld. een voor meisjes van 12 jaar, een voor 13, een voor 14, een voor 15 en een voor 16. de meisjes leken me op zich wel aardig, maar wel een beetje nerds. ze zijn gelukkig wel allemaal 15. toen was het start sein dat ze een kamer mochten uitzoeken. de meiden liepen allemaal in een keer naar de achterste kamer. toen de deur open ging hoor de ik ze allemaal roepen.'he, deze kamer is al bezet''door wie?''hebben we dit jaar een speciale gast?''ik had nog zo gehoopt op dit jaar deze kamer'. langzaam liep ik naar voren, en riep 'mag ik er even langs!' iedereen keek me verbaast aan. 'hoe kom jij zo snel aan deze kamer?' vroeg een meisje met lang blond haar en felle blauwe ogen.'ik was hier eerder dan jullie allemaal, ik kom uit Los Angeles.' stom verbaast keken ze me allemaal aan. daarna gingen ze weer door met hun zoektocht naar een andere perfecte kamer. ik werd opzij geduwt, maar ik probeerde zelf ook terug in mijn kamer te komen. eindelijk kwam ik bij mijn deur. ik rende naar binnen, en met een grootte zweefduik belandde ik op mijn bed.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen