Fourty-nine
@Maritt Overbeek
"Ja, en die ene S blijft me maar spammen met smsjes en briefjes en weet ik veel wat nog meer.." Snikkend heb ik Justin verteld over S en het smsje die ik nu weer kreeg. Mygod, wat er deze keer in het smsje stond was gewoon té erg. Deze keer was S veelste ver gegaan. Gewoon Justin bedreigen! Sirieus, ik vermoord die S! Nog een keer open ik het smsje om hem te lezen.
Woooooow,
je papt wel lekker aan
met die Justin Bieber hé?
Haha, ik zal tegen alle fans
zeggen dat jullie een relatie
hebben als je die wedstrijd
wint. Dat wil je toch niet?
Al die gillende fans op je dak,
die jou dan weg willen. Hahaha,
en oh ja, ik zal jou en Justin
allebei iets ergs aandoen. Dat
wil je vast ook niet, toch?
Doe gewoon wat ik zeg, dan is er
niks aan de hand. (:
(voor als je het vergeten was,
VERLIES DIE WEDSTRIJD!)
S.
Snel wil ik op het delete knopje klikken maar Justin houd me tegen. "Dit is allemaal bewijs, je moet het bewaren, anders komen we niet verder. Als dit zich verder uitbereid moeten we naar de politie, en zonder bewijs kunnen ze niks voor ons betekenen dus bewaar het maar gewoon.." zegt hij. "Wacht, misschien is het beter als je die mobiel niet meer gebruikt.. Dan heb je alleen maar last van die smsjes. Ik kan wel een nieuwe voor je kopen?" "Mygod, Justin je hoeft echt geen nieuwe mobiel voor me te kopen hoor! Veelste duur gek!"
@Justin Drew Bieber
Nadat ik over het bewijs enzo had gesproken voelde ik me even heel slim. Haha, ik had willen zeggen: "Jeez, ik voel me echt slim!" Maar ik hield me toch maar in, wegens Maritt die nog een beetje van slag was. "Maritt, dat geld maakt écht niets uit. Ik koop graag een nieuwe mobiel voor je." Glimlachend pak ik mijn iPhone en bel iemand op die wel een telefoon kan geven. "Bro, kun je misschien wat voor me regelen?"
Reageer (9)
JEEEEEEJ, sweet.
1 decennium geledenSnel verder <33
Ah hij is zo lief
1 decennium geledenverder
snel verderrr!!!
1 decennium geleden<33 Sweet
1 decennium geledenanel verder!
1 decennium geleden