Foto bij The question

You can make me whole again.

“Wat ik dus wilde zeggen, of eigenlijk wilde vragen.”
Ik kijk hem aan. Ik voel m’n hart bonzen in m’n keel. Hij wendt zijn ogen af en kijkt naar de grond “Ik..” begint hij. “Ik wilde vragen of... man dit is moeilijk”. Hij kijkt me weer aan. “Wil je vrijdag met me naar de bioscoop?” Wacht, wow, dat had ik niet verwacht. Ik kijk hem verbaast aan. Vraagt hij me nou mee uit? Vraagt MATHIJS me mee uit? De jongen waar ik bijna een jaar verliefd op ben vraagt me uit! Ik wist niet eens dat hij me kende. Nou, eigenlijk wist ik dat wel, want ik zit bij hem in de klas. Maar ik had geen idee dat hij interesse in me had of me leuk vond. “Ga.. ga je nog antwoorden?” Ik schrik op uit mijn gedachtes en zie dat Mathijs me vragend aankijkt. “Eeh, natuurlijk, natuurlijk ga ik mee naar de bioscoop!” Ik moet mijn best doen om het niet uit te gillen. Mathijs zucht opgelucht. “Gelukkig, zal ik je vrijdagavond om 8 uur ophalen?” “Ja, is goed”, zeg ik glimlachend. En samen lopen we terug naar school.

“Wat heeft hij gezegd???” ,roepen Ysa en Nina uit als ik de klas inloop. “Dit geloven jullie nooit, hij heeft me mee uit gevraagd!” Ik sta bijna te springen “AAAAAAAAHHH!!!!”, gilt Nina, “wat leuk!!” Ysa geeft me een knuffel. “Gefeliciteerd!” Plotseling bedenk ik me iets. “Maar, ik kan helemaal niet met Mathijs uit”. “Waarom niet?” Nina kijkt meteen verschrikt “Omdat ik niks heb om aan te trekken!” roep ik uit. “Als dat het enige probleem is”, Ysa kijkt me lachend aan. “Zullen we vanmiddag dan maar gaan shoppen?”


Reacties?

Reageer (3)

  • Rubyy

    Ik ga niet meer reageren omdat ik het in 1x uit ga lezen!!

    1 decennium geleden
  • Alissaatje

    och heden, heeft ze een date (A)
    Gaat ze zegen dat ze niks heeft om aan te doen(krul)
    VrouwenxD

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Dinnetje

    Love it<33

    Mathijs is cute:Y)

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen