2.
``nou hup lopen!´´ Zei admiraal Nelson ``vort!´´. En de bemannings leden liepen het dek af om hun familie te bezoeken, maar Nelson was iets heel anders van plan en liep richting het gouveneurs gebouw. Jack volgde hem op een afstand in de hoop te weten te komen wat er zou gebeuren maar toen Nelson uit het zicht was kon hij hem niet meer vinden. Nelson was naar binnen gegaan en klopte bij de gouveneur aan. '' binnen!'' zei de gouveneur, Nelson stapte de kamer binnen '' wat moeten de jongens en ik dit keer uit voeren?''. Vroeg Nelson aan de gouveneur. '' ik heb iets speciaals voor jullie'' en hij liep naar een grote kaart die aan de muur hing en pakte een lange stok hij sloeg op het papier bij de noord-zee '' jij... Nelson gaat samen met 20 andere schepen de fransen verdrijven uit het Brits gebied en jij hebt de leiding.'' zei de gouveneur, maar iets aan Nelson gezicht zei gewoon dat er iets mis was maar dit weerhield Nelson er niet van te zeggen: '' het lijkt me een eer om dit te mogen doen''. de gouveneur zei: '' goed dan maakt je klaar morgen ariveren de andere schepen''. Nelson begreep er maar niks van en vlak voordat hij weg ging pakte hij wat papieren van tafel en stopte het in zijn jaszak '' dank u wel'''. zei Nelson terwijl de hand schudde van de gouveneur en liep weg. Jack die nog steeds rond aan het ijsberen was vroeg zich af waarom al die mensen waren neergeschoten, hij kon het maar niet begrijpen hoe Nelson zo iets kon doen. Nelson liep naar zijn schip en ging naar de kapiteins hut toe. Toen hij daar was stak hij een kaars aan en rolde het stuk papier uit wat hij had gepakt, en precies op dat moment ging een hoorn die waarschuwde dat er vijandelijke schepen kwamen. Nelson rende de hut uit en rende door de stad schreewend:'' alle bemannings leden naar het schip!''. eenmaal bij het schip werden de zeilen opgezet en vaarde ze richting de schepen die nu 500 meter van London waren. Ze vaarde nu ongeveer naast de twee schepen, met de H.M.S victory in het midden. het waren de spaanse schepen die hij eerder die dag nog had beschadigt, ''VUUR!!!!'' schreeuwde Nelson.
Reageer (2)
Vuur!!!! schreeuwde Nelson, Als die jongen niet verder gaat met schrijven richt ik persoonlijk op de kop van die jongen met een kanon!
1 decennium geleden(orrigneele reactie en neem het niet letterlijk want ik zou zoiets nooit menen. + je krijgt een dikke kudo van mij)
Ok.....leuk!
1 decennium geleden