Joe's Date.
Ik loop zenuwachtig heen en weer in mijn kamer.
Demi had me –gelukkig- al geholpen met het uitkiezen van de perfecte outfit, maar dat duurde zo lang dat ze geen tijd meer had om me te helpen met mijn haar en make-up omdat ze naar haar Nick ging, dus nu moet ik mijn haar en make-up zelf doen!
Ik besloot om alleen mascara en eyeliner op te doen en mijn haar zo te laten als het was.
Ik deed lipgloss in mijn tas voor het geval dat ik hem nodig zou hebben.
Bij die gedachte werd ik duizelig en ging op bed zitten.
Nu pas realiseerde ik me dat IK een date had met Joe! In het echt! Het was geen droom (zoals normaal)!
Wow! Wie had ooit gedacht dat Joe uit wilde met MIJ?! Een gewone –nou gewoon… eerder obsessed- fan die aan de andere kant van de wereld woont en een hele andere taal spreekt…
Toen ik niet meer duizelig was, stond ik op en liep naar de badkamer.
Ik liep weer terug naar mijn kamer, nadat ik mijn make-up op had gedaan, om mijn tas te pakken.
Ik stormde de trap af en trok mijn gifgroene Birkenstocks aan.
Ik trok de deur achter me dicht en liep naar de plek waar we afgesproken hadden.
‘’Hai!’’ zei ik toen ik hem zag staan en begon meteen te glimlachen.
‘’Hey!’’ zei hij vrolijk en gaf me een knuffel.
‘’What are we going to do?’’ vroeg ik nieuwsgierig.
‘’Well, I was thinking of the beach but Nick and Demi are there… So if we go there he is going to be mad at me… ‘cause he wants to be alone with her!’’
Dat klonk goed voor Demi! Ik hoop dat dit niet de enige reden is… Ik hoop dat hij het ook doet om alleen met mij te zijn! Nu nog zorgen voor een plek waar we alleen zijn…
‘’We can go play golf if you want to…’’ vroeg ik, ik reed vaak langs het golfterrein en het was altijd rustig…
‘’Do you like it too?’’ vroeg hij.
‘’Ofcourse!’’
Natuurlijk vond ik het leuk! Hij kon me ‘leren’ golven. Dan konden we mij uitlachen omdat ik het niet kon. En er zijn niet veel mensen! Wat zou een meisje nog meer willen op een date met Joe?!
‘’You’re hopeless!’’ zei hij lachend toen hij me had geholpen met golf maar het lukte niet!
‘’I know! But I’m gonna watch you play!’’ zei ik.
‘’Or we can find a quiet place and talk a little if you like…’’ zei hij flirtend.
‘’Great idea!’’ zei ik enthousiast.
We liepen hand in hand naar een boom waar we helemaal beschut zaten.
Het begon al donker te worden dus zag je ons al helemaal niet.
We raakten aan de praat over waar ze hun inspiratie vandaan haalden als ze een liedje schreven en al snel was het helemaal donker.
‘’When is this area closing?’’ vroeg ik.
‘’It’s already closed!’’ zei hij grijnzend. ‘’So we have it al for ourselfs!’’
Ik rende de golfbaan op en ging op het gras liggen.
Hij kwam achter me aan en kwam naast me liggen.
‘’It’s so beautiful!’’ zei ik en keek naar de sterrenhemel.
‘’I see something what is the most beautiful!’’ zei hij en keek me aan.
‘’Don’t be so sweet!’’ zei ik blozend.
‘’Sorry! But I’m just saying the truth!’’ zei hij grijnzend.
Hij ging recht zitten en keek me aan.
Ik wis niet wat hij van plan was en dat was het probleem.
Toen ik nadacht over wat hij van plan was begon hij opeens te zingen en ik herkende het meteen: invisible!
I can feel you all around
In the silence I hear the sound
of your footsteps on the ground
And my heart slows down
So now I
I’m waiting for the moonlight
So I can find you in this perfect dream
Don’t think that you can hide there in the shadow
Girl you’re not invisible
You’re all that I can see
‘’Wow! I love that song!’’ zei ik bewonderend.
‘’I love the lyrics especially now… when I can sing it for a special girl…’’ zei hij en keek me aan.
‘’I’m not that special!’’ zei ik blozend.
‘’You are special to me…’’ zei hij zacht en zelf in het donker zag ik zijn glinsterende ogen.
‘’And you’re special to me…’’ zei ik zacht.
Wow! Had ik dat echt gezegd?! Ik dacht dat ik dat nooit gedurfd zou hebben!
We bleven nog een tijdje en hadden heel veel lol.
Joe wilde me kietelen maar ik rende voor hem weg en hij kwam natuurlijk achter me aan.
Toen bedacht ik me dat Joe zelf niet tegen kietelen kon dus ik bleef staan.
Hij snapte wat ik bedoelde en rende snel weg.
Na een kwartier achter hem aan rennen plofte ik hijgend op de grond neer.
Hij kwam naar me toe lopen en kwam weer naast me zitten.
‘’Do you think a long distance relationship is gonna work out for us?’’ vroeg ik na een tijdje onzeker en zacht.
‘’I really like you! So I think it will!’’ zei hij zelfverzekerd.
Zijn hoofd kwam dichter bij die van mij en hij kuste me zachtjes op mijn lippen.
Het was geen lange kus maar het was sowieso overtuigend genoeg!
Joe was verliefd op me! En ik op hem! Maar hoe zit het eigenlijk met de paparazzi? dacht ik na een tijdje onzeker.
Ik wilde me daar niet druk om maken, ik wilde genieten van mijn date en ik was het al snel vergeten door Joe’s grappen.
We hebben daar nog heel lang gezeten maar uiteindelijk moest hij gaan.
Hij had me netjes thuisgebracht en we namen afscheid.
‘’When can I see you again?’’ vroeg hij.
‘’When you want!’’ zei ik vrolijk.
‘’Maybe we can hang out with Nick and Demi too?’’
‘’Yeah! That’s a great idea! Tomorrow?’’
‘’No, Nick and I can’t come tomorrow we’ve got… something…’’ zei hij nadenkend.
‘’Why are you being mysterious?’’ vroeg ik nieuwsgierig.
‘’I’m not! We just have to do… something…’’ zei hij.
O! Wat was Joe toch een slechte leugenaar! Maar ik vertrouw hem volledig dus ik ga er niet over inzitten.
‘’Bye!’’ zei ik en gaf hem een knuffel.
‘’See you the day after tomorrow?’’ vroeg hij.
‘’We’ll text!’’ zei ik.
‘’Bye!’’ zei hij en liep naar zijn auto.
Toen hij uit het zicht was verdwenen, deed ik de voordeur achter me dicht en slaakte een zucht.
Wat was hij toch lief geweest vandaag! Ik ging naar boven, plofte neer op bed en viel meteen –zonder me om te kleden- in slaap.
Reageer (3)
snel verder !!!xd
1 decennium geledenOMG, dat is zo lief!
1 decennium geledenSnel verder!!
Ahh That's so sweet!!
1 decennium geledenSnel verder!! <333