Foto bij Date/Meeting Parents/Nick's sweet interview.

Ik stuurde nog een berichtje terug met mijn adres en stond om 13.00 uur klaar.
Ongeveer 5 minuten later kwam hij al aanrijden in zijn dure auto.
Ik zag de buren door het raam naar de auto gluren en keken me met grote ogen aan omdat ik bij hem instapte.
Ik straalde omdat ik opeens zo interessant was geworden; mensen die Nick en mij aanstaarden, ik ben op het nieuws en mensen praten over de ‘mystery girl’ (ook al praten ze slecht over me).
We reden langzaam naar het einde van de straat waar kinderen aan het spelen waren.
We reden weer naar het strand van gisteren.
‘’There weren’t a lot people… So I think this is the best place…’’ zei Nick en parkeerde de auto op dezelfde plek als gister.
Dat was een goed teken! Hij wilde álleen met me zijn!
Aan de kust was een restaurant die tot boven het water hing, we liepen er naar toe en gingen buiten in de zon zitten.
‘’I’ll miss you so much! Where are you going next?’’ vroeg ik zacht.
‘’Next we’re going to Spain then France and Germany and then we’re going home…’’ zei hij zuchtend. ‘’I will miss you more!’’
‘’Promiss you will text me as much as you can!’’ zei ik.
‘’I promiss!’’ zei hij en pakte mijn hand beet die op tafel lag en wreef er over met zijn duim.
‘’Shall we go? I’ve got a suprise for you!’’ zei hij mysterieus.
‘’I’m to nervous for secrets so hurry up!’’ zei ik blozend.
We liepen een stuk over het strand tot we niemand meer om ons heen zagen.
Hij stopte en draaide zich naar me om.
Zijn lichaam was heel dicht bij de mijne en hij moest iets omlaag kijken omdat hij langer was.
Ik keek een beetje omhoog in zijn mooie, glinsterende, bruine ogen.
Hij had een doosje in zijn hand.
Hij deed het doosje open en haalde er een zilveren ketting uit, er hing een half hartje aan.
‘’I’ve got the other half…’’ zei hij.
Ik keek naar zijn borst waar inderdaad een kettinkje hing.
Hij deed hem bij me om en keek er trots naar.
‘’I like you…’’ zei hij.
‘’I like you too… But you already knew that…’’ zei ik even zacht terug met een glimlach.
‘’What shall we do now?’’ vroeg hij nadat we elkaar een tijdje aan hadden gestaard.
‘’Well I don’t know, what do you want to do?’’
‘’Shall we go to your home and chill a bit?’’
‘’If you want that…’’
‘’I wanna spent as much time as I can with you…’’ zei hij zachtjes terwijl hij mijn hand pakte en we samen over het strand wandelden.
‘’I want to meet your parents…’’ zei hij lachend.
‘’No you don’t!’’ zei ik hoofdschuddend.
‘’Yes ofcourse I do! We now official together so I must introduce myself…’’ zei hij en keek me heel even aan.
‘’Well alright then! But my dad is really crazy!’’ zei ik blozend.
‘’I know Joe my whole life so it can’t be that bad!’’ zei hij lachend.
‘’That’s true!’’
Toen we bij mij thuiskwamen, stelde hij zich voor.
Mijn vader deed gelukkig ‘normaal’.
‘’Wij gaan naar boven!’’ zei ik.
‘’Durft hij dat wel met al die posters? Dalijk schrikt ie!’’ zei mijn vader plagend.
‘’Haha! Grappig!’’ zei ik en sleurde Nick aan zijn hand mee naar boven.
‘’Don’t freak out! I have a lot of posters and pictures of you…’’ zei ik blozend.
‘’I think I can handle it!’’ zei hij geruststellend.
Ik deed mijn kamerdeur open.
Op mijn bureau lagen allemaal plaatjes van hem en zijn broers en een grote map.
‘’I’m making a Jonas-album, with a lot of pictures and stuff…’’ zei ik nog steeds blozend toen hij met grote ogen naar mijn bureau keek.
Hij keek de kamer rond en zag inderdaad allemaal posters.
‘’Can you sign one for me? As memory for when you’re not… here?’’ zei ik heel zacht.
‘’Ofcourse!’’ zei hij en pakte een zwarte stift.
Gelukkig had hij mijn verdriet niet opgemerkt en zette een handtekening en maakte er nog een hartje bij.
We gingen op mijn bankje zitten, hij sloeg zijn arm om me heen en ik legde mijn hoofd op zijn schouder.
Ik zette de tv aan, die automatisch op Disneychannel begon.
Toevallig was er Jonas op tv.
‘’Can I let it on? Or don’t you want to watch it?’’ vroeg ik en keek omhoog naar zijn gezicht.
‘’I only watched it one time, so it’s okay!’’ zei hij en haalde zijn schouders op.
‘’Only one time?!’’ zei ik verbaasd.
‘’I don’t like watching myself…’’
Het was een aflevering die ik al honderd keer had gezien.
De aflevering waar hij zo verliefd wordt op dat meisje en dat ze dan zijn nummer ‘steelt’.
Ik praatte al de tekst mee en zag Nick verbaasd kijken.
Toen kwam het introliedje en lag ik helemaal in een deuk.
‘’What’s wrong?’’ vroeg hij lachend.
‘’You had a weird look on your face when you picked op the phone…’’ zei ik en lag nog steeds dubbel.
We keken de aflevering af, waarna ik ging zappen.
Ik was aan het zappen toen ik TMF tegenkwam, ik zag Nick dus ik stopte meteen.
Het was een interview met een vrouw.

‘’Why don’t you tell us who she is? Then you don’t have to keep a secret anymore…?’’ vroeg de vrouw.
‘’Well, I don’t want to destroy her life because of me. When you know who she’s you won’t give her rest anymore…’’ zei hij zuchtend.
‘’What is so special about her? And why?’’
‘’Everything is special about her! She is so sweet and pure! She’s defenetly not a videogirl! She does what she wants and loves to help someone, my brothers and I had some trouble with fans chasing us and she helped us!’’ zei hij blozend en lachte weer bij de gedachte.
‘’Do you think it’s gonna work out between you and a fan?’’
‘’I know it for sure! She doesn’t feel like an obsessed fan, she is… but she feels more like an old friend which I’m seeing again after such a long time…’’
‘’Nick, thank you for this interview! Are you going to sing a song for us?’’
‘’Your welcome! Yes I’m going to sing a song…’’ zei hij en pakte zijn gitaar.
Hij begon te spelen en te zingen:
Hello Beautiful
How’s it going?
I hear it’s wonderful in California,
I’ve been missing you,
It’s true…
Toen hij klaar was kwam de vrouw naast hem staan.
‘’So you sang this for your girlfriend?’’ vroeg ze.
‘’Yes, ‘cause this is one of her favorites…’’
De vrouw sloot af maar ik hoorde het al niet meer.
DE Nicholas Jerry Jonas zong een liedje speciaal voor mij?!
En hij weet dat ik een ‘obsessed’ fan ben maar hij ziet me niet als nog een gestoorde fan!
Hij vind me lief en is heel blij dat ik hem en zijn broers hielp!
‘’It’s so sweet of you to say that on tv!’’ zei ik met tranen in mijn ogen.
Ik kon het niet helpen maar ik had hier altijd al van gedroomd, ik had het een tijd voor mezelf kunnen houden maar nu werd het teveel.
‘’I’m just saying the truth!’’ zei hij lief en gaf me een kus op mijn voorhoofd.
Ik sloeg mijn arm om zijn nek en trok hem dichterbij.
En ik krulde een van zijn krullen om mijn vinger.
We bleven een tijdje zo zitten en naar TMF staren, maar volgens mij lette hij net zo min op de tv als ik.
‘’I have to go!’’ zei hij om 5 uur.
‘’Why?’’ vroeg ik treurig.
‘’I have an appointment at 6, another interview!’’ zei hij zuchtend.
‘’Oh okay, say that I’m the lukiest girl in the world!’’ zei ik glimlachend, sloeg mijn handen om zijn nek, gleed met mijn handen door zijn haar en gaf hem een lange knuffel.
‘’Bye…’’ zei ik toen we buiten stonden.
‘’Bye!’’ zei hij en reed weg.
Ik keek hem na tot hij uit het zicht was en ging daarna naar binnen.
Ik besloot om maar verder te gaan met mijn Jonas-album en duimde tegelijkertijd voor het interview én voor de date van Lenneke.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen