Back-stage
Toen iedereen weg was sprongen we het podium op en liepen naar de uitgang waar de jongens af waren gegaan.
Een grote bodyguard versperde de deur, maar het was niet BR!
‘’Shit! Big Rob staat hier niet!’’ zei ik.
‘’We know the Jonas Brothers…’’ zei Lenneke tegen de bodyguard.
‘’Yes! I know them too but I’m not going anywhere either!’’ zei de bodyguard geërgerd.
‘’But I’m the mystery girl! Look!’’ zei ik en zette de zonnebril op.
‘’And I’m the Queen of England!’’ zei hij zuchtend.
‘’I’m gonna call Nick…’’ zei ik zuchtend.
Ik pakte mijn telefoon en drukte op de sneltoets.
‘’Hi! Are you coming?’’ vroeg hij meteen.
‘’We want to but your bodyguard won’t let us trough!’’ zei ik tegen Nick.
‘’I’m on my way!’’ zei hij en hing op.
‘’Nick komt eraan!’’ zei ik tegen Lenneke.
Na een halve minuut stond hij er al.
‘’It’s okay men! Let them trough!’’ zei hij rustig tegen de bodyguard terwijl hij hem een schouderklopje gaf.
‘’Sorry girls!’’ zei de bodyguard verontschuldigend. ‘’But I’ve already had three mystery girls before you today…’’
‘’It doesn’t matter! You’re just doing your job!’’ zei Lenneke.
We liepen naar de kleedkamer van de jongens en zagen Joe en Kevin uitgeput op de bank liggen.
‘’Hi guys! Love the new songs!’’ zei ik enthousiast. ‘’Oh! This is Lenneke.’’
De jongens sprongen op om Lenneke nog een hand te geven, nu hoefden ze niet meer te doen alsof.
Lenneke werd er erg verlegen van en ging op het hoekje van de bank zitten.
We kletsten en lachten om Joe’s grappen.
Ik pakte Nick’s pols en hield hem omhoog om naar de tijd te kijken.
Er stond 4 p.m., omgerekend 1 uur ’s nachts voor ons!
‘’Het is al 1 uur ’s nachts moeten we niet gaan?’’ vroeg ik aan Lenneke.
‘’Ja denk het wel, ik bel mijn moeder even of ze ons wilt komen halen.’’ zei ze en pakte haar telefoon en begon een heel verhaal in het Nederlands.
‘’What did the girls said about us?’’ vroeg Joe nieuwsgierig.
‘’They… I mean we were talking about me being the ‘mystery girl’… We weren’t nice for me at al… And they were talking about you guys… Like Nick smells very nice… And Tessa said she’s going to steal you’re parfume! And Fleur said that Nick was holding her longer than he hold us!’’ zei ik lachend en schudde mijn hoofd.
‘’What did you said about me?’’ vroeg Joe nog nieuwsgieriger.
‘’Do you really want to know that?’’ zei ik plagerig.
‘’Mijn moeder is er over 20 minuten.’’ zei Lenneke.
‘’Okay! Lenneke’s mom is on her way to pick us up…’’ legde ik uit.
‘’Okay! But when can we see you again?’’ vroeg Kevin aan ons.
‘’When you have time! We still have vacation so call me when you want to hang out!’’ zei ik.
Ik kreeg ook de nummers van Kevin en Joe (Lenneke ook) en ze kregen onze nummers ook.
Ik kon nog steeds niet geloven dat ik mijn 4 idolen in mijn telefoonlijst stonden! (ook die van Taylor…!)
Lenneke was ook helemaal in de wolken en was me zeer dankbaar dat ik hun in Amerika had gespot.
‘’We gotta go!’’ zei Lenneke wiens telefoon weer afging als teken dat haar moeder er stond.
We gaven Joe en Kevin nog even een knuffel.
Nick liep mee naar buiten want het was toch al helemaal donker.
Toen we bij de auto stonden gaf Lenneke Nick een knuffel en stapte toen in de auto.
Ik bleef nog even bij hem staan.
‘’How long are you staying in the Netherlands?’’ vroeg ik, maar ik wilde het antwoord liever niet horen.
‘’ ‘Till the and of the week… We are leaving Sunday.’’ zei hij zacht en ik wist dat hij ook niet wilde dat hij wegmoest.
‘’Okay.’’ zei ik zacht. ‘’Text me!’’
Ik gaf hem een knuffel waarna ik instapte.
We reden weg en ik zag dat hij ons machteloos –hij had geen kracht om weg te lopen- nakeek.
Er zijn nog geen reacties.