The Concert
De meisjes stroomden binnen en renden om zo dicht mogelijk bij het podium te staan.
Wij stonden vooraan bij het middelste gedeelte.
Het was hetzelfde podium als je op de Concert Experience dvd zag.
Na een halfuurtje kwamen ze op en begon iedereen te gillen.
Een uur lang zongen ze oude en nieuwe liedjes.
Toen zei Nick opeens: ‘’A really special girl asked me to sing this song so here it comes!’’ zei hij en knipoogde in mijn richting, ook al kon hij niet zien waar ik precies stond.
Iedereen begon weer te gillen en ze keken allemaal naar voren om te zien wie er zo speciaal was.
Ik pakte Lenneke’s hand en kneep erin, als teken dat hij mij bedoelde.
Ze keek me glimlachend aan maar toen hij begon te zingen keek ze weer naar Nick en zong hard mee.
Hard to believe, Where we are now, Your hand in mine babe, feels right somehow, now just hold still, don’t make a sound it’s almost perfect babe, promiss you never look down.
'Cause you're not the only one
Who's ever felt this way
Don't let the world cave in
Just tell me youll stay
Now that the pain is done
No need to be afraid
We don't have time to waste
Just tell me that you'll stay
Iedereen begon te gillen toen het liedje afgelopen was.
Na het concert begon het leeg te stromen maar Lenneke en ik bleven wachten.
Er zijn nog geen reacties.