's avonds kwam mijn vader eidelijk terug. ik had een enorme zooi achter gelaten in de woonkamer, en was daarna naar mijn eigen kamer vertrokken. 'Alyssa!' hoor ik van beneden. 'ja!' roep ik terug.'wil je nu onmiddellijk naar beneden komen!' oei dat klonk boos. langzaam schuifelde ik naar beneden. ik wist dat ik er van langs kreeg. toen ik eindelijk in de woonkamer aan kwam, stond mijn vader me laiend aan te kijken. 'wat is er?' vraag ik onschuldig. ' doe nou niet alsof ik gek ben' zegt hij. 'ruim deze hele zooi op, nu!' 'ik ga echt niet die hele zooi opruimen hoor, wat denk je wel.''oke, dan ga je naar de kostschool in Florida.' zegt hij ineens heel rustig. stom verbaast kijk ik hem aan. 'naar Florida?''ja, naar florida, naar het plaatsje North River Shores. ik heb gehoort dat dat een hele goede school is.''ik ga daar niet heen!' gil ik.'nooit van mijn leven!' daarna ren ik snel naar boven en sla de deur van mijn kamer dicht. 'je komt er niet meer onder uit!' hoor ik mijn vader mij achterna roepen. is dit alleen maar omdat ik mijn kamer niet heb opgeruimd? jeetje, ik dacht wel dat ik zo'n goed leven had. ik laat me vallen op mijn bed, het lijkt net alsof ik in een diep gat val, waar ik nooit meer uit kan komen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen