Foto bij Los Angeles

komt nog een ander foto.

's ochtends word ik wakker van het warme zonlicht dat op mijn gezicht schijnt. Langzaam haal ik mijn voeten onder het dekbed vandaan, en daarna de rest van mijn lichaam.'pap! ik ben wakker!' schreeuw ik zo hard ik kan.'ik wil ontbijten!' maar niemand komt de trap opgelopen met een dienblad met lekkers. met een zucht sta ik op. er is ook niemand die zo lief is om mij eens een lekker ontbijtje te brengen. ik loop naar beneden. er is niemand. nu moet ik mijn eigen ontbijt klaarmaken. na het ontbijten toets ik op mijn blackberry Katelyn's nummer in. 'met katelyn' hoor ik opgewekt aan de andere kant van de lijn. 'haay sweet heart' roep ik tegen haar. zo hebben we altijd gesprekken. katelyn is mijn beste vriendin sinds dat we op de middelbare school kwamen. we hebben altijd lol. we zijn de populairste meisjes van de school, we zijn samen de hoofd cheerleaders, we kunnen alle jongens krijgen die we willen, en iedereen kijkt tegen ons op. ik heb echt een perfect leventje hier in Los Angeles. ik heb een super rijke pa die alles voor me koopt. ik heb een lief zusje die Abigail heet, die aanbid me ook. werkelijk alles is perfect. behalve 1 ding, mijn moeder is op mijn 8e overleden, daar heb nog steeds altijd moeite mee. ik ben nu 15, dus het is wel al 7 jaar geleden, maar ik zie haar nog steeds wel eens voor me. hoe ze me omhelsde, en voorlas voor het slapengaan. mijn moeder is gestorven bij de geboorte van mijn zusje abigail. ik weet nog hoe blij ik was dat ik een zusje kreeg. ik wist wel dat mijn moeder al zwak was. ze had net een ernstige longontsteking gehad, en ze had daar soms nog wel eens last van. ik was zo verblind door dat ik een zusje kreeg, dat ik niet door had dat mijn moeder eigelijk op sterven lag. mijn vader kwam de nacht van de geboorte thuis. ik was helemaal opgewonden en vroeg of ik al een zusje had. op dat moment werd er gebelt. we moesten naar het ziekehuis komen om afscheid van mijn moeder te nemen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen