Foto bij Hoofdstuk 1

Op elk hoodstuk vraag ik 5 reacties... (:
Dat's best redelijk...

'Maaaaaam?' roep ik door het hele huis. Ik hoor gemompel uit de keuken komen, dus ik vermoed dat mam daar is. 'Dag lieverd, ik moet je iets vragen...' zegt ze serieus. Ik wordt nieuwsgierig. 'Ik heb niets misdaan.' zeg ik. 'Neen, daar gaat het niet over. Melissa heeft gebeld voor te vragen of je meer naar Spanje wou gaan.' zegt ze terwijl ze lacht. 'Tuurlijk, als ik mag van jou...' zeg ik als een engel. 'Bel haar maar op om te zeggen dat je komt!' zegt ze. Ik draai me om. 'MAAR ...' Ik sop abrupt. 'Ik wil dat je je gedraagd en niets stout uithaald.' zegt ze. Ik knik en neem m'n gsm. Na verteld te hebben dat ik mee ga, leg ik af. Ik moet nog iemand spreken.
Ik ga naar boven en zet meteen mijn computer aan.

Chelsey' khouvanje<3 zegt:
Hey, alles goed?
Joshua.' khouvanje<3 zegt:
Hier wel, ginder?
Chelsey' khouvanje<3 zegt:
Ook, ik ga binnen 2 dagen naar Spanje...
Ga je mee? :)
Joshua.' khouvanje<3 zegt:
Ik zal eens vragen of ik mag...
brb dus... :) <3
...
Joshua.' khouvanje<3 zegt:
:S ...
Chelsey' khouvanje<3 zegt:
Neee! :'(
Crap, kzal je missen :'(
Joshua.4 khouvanje<3 zegt:
Niet nodig, ik mag ;) :p
btw: ik mis je...
Chelsey' khouvanje<3 zegt:
Yeaaaaaay! <3
Dan zie ik je eindelijk weer... :)
Joshua&Chelsey; khouvanje<3 [Spanjee !] zegt:
Maar schatje, ik moet gaan. :)
Inpakken hé ;) ..
<3 iloveyou!
Chelsey' khouvanje<3 zegt:
Oke, dan zie ik je overmorgen! <3
ily² <3


Joshua en ik zijn al 11 maanden en 2 weken samen. Iedereen dacht dat we het nooit zo lang zouden volhouden. Vooral omdat hij in Canada woont en ik in New York.
We hebben elkaar maar een paar keer gezien. Het is vrijwel onmogelijk om elkaar te zien, en zeker niet tijdens de schoolperiode.
We hebben een zeer moeilijke periode achter de rug...
Het was spannend, we waren bijna uit elkaar. Maar we hebben elkaar eens over onze gevoelens verteld, en nu .. is alles weer koek en ei.
Ik ga naar beneden, eten; lasagne.

Reageer (1)

  • cowgirl

    haha mijn verhaal ging ook over spanje.(lol) toen zag ik die van jou. LEUK!!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen