Foto bij 3.2 The truth...

Sorry dat ik zo lang al niet meer geschreven heb :( ik had het druk en binnenkort zijn er weer examens en dan zal het weer lang duren....
sorry voor alles maar hier heb je nog een hsje (flower)

(H)

Shayenne p.o.v

Ik nam een hap adem, dit zal vast hard aankomen voor ze maar ik moet het zeker weten. ‘Zijn jullie die twee jongens die geliefd en veranderd waren door.. Katherine?’ toen ik haar naam zei hielden ze allebei hun adem in. Stefan was de eerste die zijn stem terug vond. ‘Ja..dat waren wij, maar hoe weet je dat?’ vroeg Stefan niet-begrijpend. ‘Ik was een goeie vriendin van Katherine, ze had het ooit in een brief geschreven dat ze jullie ging veranderen enzo en ze had me ook eens een foto gestuurd, maar ik dacht al dat ik jouw herkende’ zei ik. Ik zag dat Elena een beetje wit zag. ‘Elena gaat het wel?’ vroeg ik bezorgd. Ze knikte en zei ‘Het is gewoon…, weetikveel een beetje raar’. Ik knikte en zei ‘Ik begrijp het, het is altijd raar’. ‘Euhm heb je nog iets gehoord van haar?’ vroeg Damon. ‘De laatste tijd niet meer maar de laatste keer dat ik haar een brief stuurde vroeg ik of ze jullie terug ging zoeken en ze zei dat ze haar wraak wilde, ik denk zelf dat ik die brief nog heb, excuseer’ zei ik en wilde net op staan maar Damon nam mijn pols vast. Ik keek hem vragend aan ‘Zou ik meemogen?’ vroeg hij, hij hield nog van der dat is echt erg, dat hij niet door heeft dat ze hem gebruikte. Ik knikte dan maar, Stefan wilde niet mee, hij zei dat hij Elena maar mee ging nemen terug naar huis en dat hij wel morgen nog eens op bezoek komt, dus zo bleef ik alleen achter met Damon. Ik liep de trap op, waar heb ik dat toch gelaten? Ik liep de ontwerpstudio binnen, ik denk dat die doos hier ergens moet staan. Ik zag hem ergens in een hoek staan samen met een paar andere dozen. Damon keek een beetje rond, ik nam de doos en zet hem op een tafel die daar stond. Ik begon te zoeken, hopelijk heb ik die brief nog. Er lagen echt superveel brieven van Katherine in en zelfs een paar van Pearl. ‘Je bent echt goed’ hoorde ik Damon fluisteren. Ik keek op en zag dat hij keek naar ontwerpen. Ik grinnikte en zei ‘Bedankt’. Ik begon verder te zoeken, na een tijdje vond ik hem nog steeds niet. ‘Wat is dit?’ vroeg Damon plots. Ik keek op en zag dat hij een ontwerp vasthad van een sieraad. Ik liep naar hem toe en bekeek het ontwerp, het was mijn piercing. ‘Je weet toch dat vampiers niet in het zonlicht kunnen komen zonder lapis lazuli?’ vroeg ik. Hij hief zijn hand op en ik zag dat er een ring met lapis lazuli om zijn ringvinger zat ‘Ja dat weet ik’ zei hij. ‘Wel, ik ontwerp sieraden voor me waar een lapis lazuli inzit’ zei ik. ‘Maar wat is dit? Dit is geen ring of ketting’ vroeg hij. Ik trok mijn topje wat omhoog zodat hij het zou zien ‘Het is een piercing met lapis lazuli’ zei ik. Ik zag dat hij naar mijn buik aan het kijken was. Ik trok mijn topje weer goed en liep terug naar de doos. Ik begon verder te zoeken, en toen eindelijk vond ik de brief ‘Damon, ik heb hem gevonden’ zei ik. Hij kwam naar me toe, ik opende de envelop en haalde de brief eruit. Ik gaf het aan hem, ik weet nog precies hoe koud en wraakzuchtig de brief had gevoeld toen ik hem had geopend.

“Liefste Shayennella
Ik ga ze niet opzoeken want ze hebben me ook niet opgezocht of misschien geprobeerd me te komen bevrijden, ik heb alles in mijn eentje moeten doen, en ik nog denken dat ze echt van me hielden, ik weet dat ik er ook zelf een zooitje van heb gemaakt maar ik hield ook echt van ze op een andere manier, maarnee alleen maar denken aan hunzelf, ik hoop voor ze dat ze rotten in hel en als ze nog leven weet ik ze wel nog te vinden en dan zal het ze bezuren, ze gaan er spijt van hebben dat ze me niet zijn komen bevrijden, en Ella? Als je ze ooit eens tegenkomt, dan heb ik ten eerste medelijden met je omdat je zulke egoïstische klootzakken ontmoet en ten tweede zeg tegen ze dat ik nooit van hun gehouden heb, dat ze speeltjes voor me waren, en dat ik me zal wreken, zal zorgen dat ze vergaan van de pijn tot ze me smeken om hun te doden, let op mijn woorden Ella ze gaan het bezuren…
Liefs Katherine Pierce"


De brief was zo koud als Katherines hart altijd al was geweest.


Reactiess?? (H)

Reageer (3)

  • xBarcelona

    pff das geen aardige brief..
    VERDUUUUR<33

    1 decennium geleden
  • lykkeli

    Heeel snel verder! :D

    1 decennium geleden
  • vampgirly

    Damon is zo schattig, ... op de één of andere manierxD
    Verder(H)(flower)
    Heb morgen mijn eerste examen:| Dus kzal ook nie veel meer op Q mogen, vrees ik:(
    Toch snel verder(flower)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen