Chapter 34
Na het avond eten gingen we naar de Griffoendor leerlingenkamer toe. Toen we binnen waren gingen we zitten op een bank en zaten we wat te kletsen tot Ginny er bij kwam zitten. “Hallo allemaal leuk hè de andere scholen en vooral Klammfels wat een grote jongens..” Ginny die ratelde maar door en door en nog heel veel waarschuwende blikken te hebben gehad van Ron die ze straal negeerde. Wat echt grappig was. later kwamen ook Fred en George erbij zitten en hun waren ook niet echt mensen die stil zaten ze maakten de hele tijd flauwe grappen waardoor ik ook steeds in lachen uitbarstte. Later werd het echt tijd en gingen we naar bed toe.
Toen Hermelien en ik onze kamer waren vertelde ik haar over wat er was gebeurt met Viktor Kruml en Harry, Hermelien die lachte zich helemaal stuk over alles wat ik vertelde tot de grote ergernis van Parvati en Belinda die het niet konden horen, omdat we fluisterden aangezien ik niet wou dat ze het wisten. We besloten maar om te gaan slapen omdat Parvati en Belinda nu echt heel chagrijnig naar ons keken. Toen ik in bed lag kon ik niet meteen slapen ik dacht aan Harry hoe hij zat te kijken toen Viktor Kruml haar een knipoog gaf. Ik vond het wel lief dat hij jaloers keek toen Viktor me een knipoog gaf. Met een glimlach viel ik in slaap uiteindelijk.
En nog een hoofdstuk voor mijn lieve lezers! <3
Reageer (3)
Harry is ook gewoon lief ^^
1 decennium geledenIk vindt het ook lief dat Harry jaloers is.
1 decennium geledenGinny is grappig
xxxx
Ahahaha echt leuk!!
1 decennium geledenSnel verder!!!
Xx