TWENTY FOUR
Ik zou het zeg maar wel heel aardig vinden als jullie wat reacties zouden plaatsen, want dat houdt me dan ook wel een beetje gemotiveerd om te schrijven weetje..
Nouja, als jullie het verhaal niet meer leuk vinden dan moet je het zeggen dan stop ik er gewoon mee want ik ga niet voor niets dit allemaal op Q zetten dan schrijf ik m gewoon verder maar post ik geen hoofdstukken meer.
En ik bedoel dit echt niet om te zeuren maar gewoon even om te melden.
<3
Nouja, als jullie het verhaal niet meer leuk vinden dan moet je het zeggen dan stop ik er gewoon mee want ik ga niet voor niets dit allemaal op Q zetten dan schrijf ik m gewoon verder maar post ik geen hoofdstukken meer.
En ik bedoel dit echt niet om te zeuren maar gewoon even om te melden.
<3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
Bad parents
1 decennium geledenZielig maar Ryan is lief (:
verder!
NEEEEEEEEEEEEEEEE, DONT STOP!
1 decennium geledenNeeeeeeee echt niet stoppen hoor!
1 decennium geledenSnel verder gaaaan cuz i luf it(flower)
No niet stoppen! Deze story is geweldig! <333
1 decennium geledenI love it! <333'
OMG WAT EEN DOMME REACTIE HAHAHAA.
1 decennium geleden