Foto bij Vraag

Ben vandaag weg dus dit is het enige hoofdstuk vandaag... Sorry!

XxX

~Alec~

Mijn ijskoude hart was gesmolten toen Renesmee mij omhelsde en me welkom hete bij de familie. Toen ze me zag werd ze bang van me, maar ze had Tanya vertelt via haar gave dat ze wou dat Tanya gelukkig werd en dat het niet uitmaakte wat zij dacht over mij. Ze zei ook dat ze er gewoon aan moest wennen omdat ze dacht dat ik haar hate. Ik ben blij dat de Cullens en Denali’s me accepteren. Ik had niet verwacht dat ze me zouden mogen. Morgen zouden we weer terug gaan naar Denali. Tanya en haar familie vertelde dat het er ook makkelijker is om vegatarier te worden omdat ze hoog in de bergen wonen waar bijna geen mensen komen. Daar was ik blij om want na al die jaren mensenbloed drinken is dierenbloed wel even wennen. En het smaakt ook nog ongeloofelijk vies. Weken gingen voorbij en mijn ogen begonnen langzaam goud te worden. Ze waren nu oranje-goud. Ik had de Cullens niet meer gezien sinds ons vertrek naar Denali. Ik had een plan, ik wou Tanya ten huwelijk vragen. Maar ik wist niet wanneer het het goede moment zou zijn. Ik besloot nog even te wachten tot dat we alleen waren. Tanya had me vertelt over de bruiloft van Edward en Bella. Ze zei dat het prachtig was en dat Alice het had georganiseerd. Daarom was ik ook van plan om Alice de bruiloft te laten organiseren als Tanya ja zal zeggen. Vandaag was het zo ver. Kate, Garret, Carmen en Eleazar gingen jagen en Tanya en ik besloten thuis te blijven. We zaten in de woonkamer op de bank. ‘Tanya?’ vroeg ik ‘Ja?’ ‘Ik wil je iets vragen’ ‘Vraag maar raak’ zei ze glimlachend. ‘Ten eerste, doe je ogen dicht’ zei ik. Ze luisterder en deed haar ogen dicht. Ik ging op een knie met het doosje waar een zilveren ring met een robijn in zat, en hield die in mijn hand. ‘Tanya…’ ze deed haar ogen langzaam open. ‘Zou je met me willen trouwen?’ vroeg ik. Tanya keek me met grote ogen aan. ‘Ja! Ja ik wil!’ riep ze en ze vloog me om mijn hals. Ik gaf haar een langdurige zoen vol met passie. Toen we uitgezoent waren ging ik weer naast haar zitten en bespraken we de datum en over dat Alice het misschien zou kunnen organiseren. Ze vond dat van Alice goed zolang alleen Cullens en de Denali clan komen. Ze wou ook graag in de zomer trouwen. Dus waren we op 22 Juli uitgekomen. De familie van Tanya wist al dat we gingen trouwen, maar de Cullens niet. Nou, dat dachten we. Totdat we vrolijk door Alice werden opgelt die ons bedankte. Ik was zo blij dat ik één ding was vergeten te vragen aan Tanya, dus liep ik naar haar toe. ‘Tanya, ik wil nog 1 iemand uitnodigen…’ zei ik ‘Natuurlijk, wie dan?’ vroeg ze. ‘Jane… Ze zal toch niet komen, maar ze blijft toch mijn zus’ vertelde ik.
‘Maar natuurlijk mag dat Alec, dat is geen probleem’ zei ze. ‘Dankje’ en ik gaf haar een zoen.

Een paar dagen later had ik een uitnodiging naar de Volturi gestuurt die alleen bedoeld was voor Jane. Maar 3 dagen later kreeg ik een brief terug met daarin:
Beste Alec,
Wij feliciteren je met je verloving.
Wij vinden het wel jammer dat je alleen Jane heb uitgenodigd en niet de rest.
Wij wensen je veel succes in de toekomst met Tanya.
Wij kunnen je niet verzekeren dat Jane komt, want zij is na jou uitnodiging vertrokken om na te denken.
Aro

Toen ik las dat Jane vertrokken was wist ik al dat ze niet zou komen. Ze dacht dat ik niet meer van haar hield omdat ik Tanya nu had. Typisch Jane. Dat heeft ze altijd al gedaan. Daarom wou ze ook nooit dat ik zonder haar wegging, ze was veels te bang dat ik mijn ware liefde ontmoete en haar alleen liet. Ik vond het erg jammer dat Jane niet kwam, want ik miste haar wel. Ze blijft altijd mijn zus. Tanya kwam aanlopen. ‘En komt Jane?’ vroeg ze vrolijk terwijl ze me een kus op mijn wang gaf. ‘Geen idee, Aro denkt van niet’ zei ik. ‘Aro?’ vroeg ze. ‘Ja, hij had me een brief teruggestuurt. Jane is weggegaan na mijn uitnodiging.’ ‘Wegegaan bij de Volturi?’ ‘Nee, weggegaan om na te denken. Jane gaat nooit bij de Volturi weg’ antwoorde ik. ‘O, wat jammer dat ze niet komt’ zei Tanya. ‘Achja, het is haar eigen keus.’ zei ik.

Reageer (3)

  • Padme

    ik ben op 23 juli jarig!!! 1 dag voor mijn verjaardag dus

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    ik heb liefde voor dit boek (H)(Y):)

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder<333

    veel plezier vandaag:X:X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen