{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and twenty-six.]
Selena kroop achter een struik om beter te kunnen zien.Lucy zat erg bang naar iets te kijken.En dat,dat waren Andalusiaanse soldaten.’Aslan?’grijnsde de een dom,’Waar dan?’en keek om zich heen.’Ze heeft de grom van die panter gehoord die we hebben vermoord,sufferd,’zei de ander.’Ik,ik..,’zei Lucy bibberig en de tranen stroomden af haar wangen,’Alsjeblieft.Laat me gaan.’’Tuurlijk niet,’zei de tweede soldaat,de eerste leek nogal dom,’Ik besef dat jìj ons vanalle informatie kan geven.’’Nooit!’huilde Lucy,’Nooit van mijn leven!’’Oh jawel hoor.En de anderen komen zeker achter ons om het kleintje te redden.Wie ben je?’Lucy hield haar lippen op elkaar geperst en keek koppig de andere kant uit.’Oh,maar ze gaat dat niet geven,dat maakt toch niet uit?’zei de dommerik -die ondertussen al was gaan zitten.-’Dat zal ze wel!’zei de andere en legde opeens zijn zwaard op haar keel,’Zeggen meisje.Anders zal het wel heel slecht kunnen aflopen!’Hij drukte het zwaard harder zodat Lucy het uitkermde.’Neeen!Stop!’gilde Selena en stond recht,’Laat haar met rust.’En dook op de ene soldaat,die op de grond viel.De andere schoot in actie en stond recht terwijl Lucy ‘HEEEEEEEELP!!’ schreeuwde en afgesneden werd door een hand die op haar mond rustte.Ondertussen stormde de andere soldaat naar Selena,met zijn zwaard stuntelig vooruit.’Hm,eens afspreken,koningin Susan,koningin Lucy,koningin Bella,prinses Selena of prinses Gabrielle?’’Hé,komaan zeg!Denk daar niet eens aan,stomkop.Het zijn vijanden.Wie zijn jullie?’En allebei legden ze hun zwaard op hun kelen.Selena en Lucy konden zich helemaal niet verweren omdat ze geen wapens hadden,ze waren hopeloos.De rest was nog aan het slapen en nu waagde Selena het om te gillen,na Lucy.’HEEEEEELLEEEEP!ALSJEBLIEFT HELP!’maar de domme soldaat drukte het zwaard nog harder tegen haar keel en ze kon zweren dat het begon te bloeden.’Wie ben je?’vroeg hij.’Ik..ik ben Selena Rose,’zei gaf op.’En jij?’vroeg Lucy’s ‘bewaker.’’Ik ben Lucy Pevensie.Koningin Lucy de Dappere voor jou,’beet ze hem toe.’Koningin Lucy met lef,’zei de soldaat spottend,’Wel,of jullie het willen of niet.Jullie gaan mee.Informatie voor ons én de Hoge Koning gaat zeker achter zijn kleine zusje aan.En eens zien wat de koning te bieden heeft omdat hij zijn dochter terug heeft.’’Stop!’zeiden verschillende stemmen achter hen.
Reageer (3)
Jaa, Aslan is echt vet schattig.
1 decennium geledenSafe them! (:
xx
die leeuw is zo lief
1 decennium geledendat zullen de andere wel zijn.
Die leeuw is kei schattig.
1 decennium geledenx