Seths P.O.V
Het was verschrikkelijk om haar zo te zien. Ze leek levenloos. Ik probeerde haar af te leiden, maar ze zat alleen maar te piekeren. Ik had geprobeerd om er alles aan te doen om haar weer te zien lachen, maar tevergeefs. Ik realiseerde me langzaam dat in de korte tijd dat ik haar kende, ze alles voor me was geworden. Cinthia lag nu tegen me aan te slapen. Ze leek heel onrustig te slapen, maar ze had niet anders gedaan. Ik reikte voorzichtig naar de telefoon. Het nummer van Carlisle stond in een aparte map.

Alice's P.O.V
Seth had net gebeld. Cinthia was heel erg verdrietig geweest sinds ze, nou ja, sinds we elkaar hadden ontmoet. Ik probeerde nu nog vaker dan normaal me gewoon iets te herinneren, iets onbelangrijks. 'Alice, je moet gaan jagen,'klonk Jaspers stem achter me. Jagen, ja daar had ik zin in, maar ik wist dat hij gelijk had. Mijn keel brandde. Normaal liet ik het nooit zo ver komen, maar nu kon ik niet anders. 'Ik wil Cinthia zien,'zei ik zonder me echt bewust te zijn van mijn woorden. Alsof ze door iemand anders werden uitgesproken. 'Je moet toch eerst jagen, anders vermoord je haar nog.'En bedankt voor het ongevraagde commentaar. Ik stond op en liep achter hem aan. Ik wilde even helemaal niks meer. Ik zette mijn verstand op nul en liet mijn instinct de dorst blussen.

Alone- Celine Dion

Reageer (1)

  • Sofieeeke

    Dat liedje van Celine Dion is echt supermooi xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen