Foto bij yep it's me (TH)2

dit is natasha..

tom pv

je staat met je broer te praten over wie nou het knapst is. jij vindt jezelf en bill vindt zichzelf ook het knapst. je ziet opeens een meisje op jullie afkomen. het lijkt net een engel met die mooie blauwe ogen. je tikt georg aan en samen kijken jullie naar haar. totdat ze voor jullie staat.

ashlee pv

je loopt naar de jongens toe en zit dat tom naar je kijkt en daarna georg aanstoot. als je voor ze staat zie je de beveiliging al op je afkomen maar voordat je wat wil zeggen zegt tom al: jongens het is goed. je kijkt tom dankbaar aan. bill en gustav hebben zich nu ook omgedraaid. kunnen we je misschien helpen? zegt gustav. je knikt en zegt: ja me vriendin geloofde niet dat ik op jullie durfde af te lopen dus ik moest even bewijzen dat ik dat wel kan. georg begint te lachen. zouden jullie misschien met me bff op de foto willen? je kijkt de jongens heel lief aan. durft ze dat zelf niet tevragen dan? zegt georg verbaasd. nee ze is een beetje verlegen. ik draai me om en wuift naar natasha dat ze moet komen. ze komt langzaam aanlopen. als ze er staat kijkt ze jou aan. je mag met ze op de foto dat heb ik voor je geregeld. ze kijkt verlegen naar beneden. als ze samen op de foto zijn geweest zegt bill opeens: meiden we hadden het erover en ik wil graag jullie mening weten. met wat zeg ik nieuwsgierig. wie vinden jullie knapper mij of tom. ik begint te lachen en kijk natasha aan. uhhhmm bill zegt natasha terwijl ze heel druk haar schoenen aan het bestuderen is. hahaha ik zei het toch tom zegt bill lachend. tom kijkt boos naar bill. nou sorry hoor bill maar ik vind dat het knapst. tom kijkt me aan en begint met zijn piercing te spelen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen