Chapter 16
Elyza;
Zaterdag 8 september:
ik werd wakker door een tikkend geluid. "wat is dat?" vroeg Maeyke. ik haalde mijn schouders op en keek om me heen. Maeyke en ik stapte uit bed. "het komt uit de kast" zei ik. we liepen naar de kast en deden hem open. een koude windvlaag kwam uit de kast. we keken elkaar aan en liepen de kast in. ik voelde wat nats onder mijn voeten. ik struikelde over Maeyke's voeten en we vielen voor over met onze gezichten in de sneeuw. "wie zijn jullie?" hoorde we een zware stem vragen. we keken om ons heen, een grote leeuw kwam op ons afgelopen. Maeyke en ik keken hem met grote ogen aan. "wie bent u?" vroeg Maeyke. "ik ben Aslan" antwoorde de leeuw. "oh...hoi" zei ik. "maar jullie hebben nog geen antwoord gegeven op mijn vraag" zei Aslan weer, zijn ogen keken ons vriendelijk aan. "ik ben Elyza en dit is Maeyke" Aslan knikte. "hoe kan het dat leeuwen praten?" wilde Maeyke weten. "en waar zijn we?" vroeg ik verder. Aslan keek ons aan. "jullie zijn in Narnia, hier kunnen alle dieren praten" Maeyke en ik keken elkaar aan. "cool!!" riepen we. "kom klim op mijn rug dan breng ik jullie naar het kamp" "eeh" begon ik "dat hoeft niet" "het is veilig" zei Aslan "ik doe jullie niks" "dat is het niet" zei Maeyke. "maar..." "we zijn half wolf half vampier, dus we regelen zelf ons vervoer" maakte ik haar zin af.
lieve abo's ten eerste sorry voor het super lange wachtten. ten tweede het gaat -nog- langr duren voordat er een nieuw hoofdstukje komt want we hebben de laatste tijd allebei geen tijd meer om even rustig verder te schrijven in de pauze en als we dan naast elkaar gaan zitten in de les dan hebben we om de een of andere reden ook nooit tijd...en ten derde we gaan sowieso niet verder voordat we minimaal 3 reacties hebben...
Reageer (3)
BAM!!!!3. Derde reactie!! Nu moet je verder gaan!
1 decennium geleden2.Awesome story! Super orgineelugh! <
1 decennium geleden
1. Super goede story!!!!!!!!!! Twilight en Narnia!! Komt er ook nog HP Bij??
1 decennium geleden