Foto bij 94

Hai! Daar ben ik weer. Ik ben best kapot van gister, maar whatever.
Ik wil voor het einde van volgende week klaar zijn met dit verhaal. Want daarna heb ik repetitieweek en ik wil ook met een nieuw verhaal beginnen. (:

Het shoppen was geweldig met hem. Ondanks alle stomme paparazzi en mensen die ons bekeken, had ik het erg naar mijn zin. Hij heeft serieus alles betaald wat ik wou. Omdat hij me niet liet betalen, hield ik me in. Hij heeft ongeveer twee honderd euro voor me betaald. Dat vond ik best duur. Ik ging het natuurlijk wel terugbetalen. Maar hij zei, 'ik ga het geld van je toch niet accepteren' elke keer als ik er over begin tijdens de terugreis. 'Hmm. Ik had je liever wel in dat jurkje willen zien.' Zei hij toen ik weer beneden kwam. Hij had het over mijn little black dress die ik vandaag had gekocht. 'Dus je wilt zeggen dat ik er zo ook niet goed uitzie?' Vroeg ik en ging naast hem zitten. 'Ik zei vanochtend dat je er geweldig uitzag.' Zei hij. Hij sloeg zijn arm om me heen. 'Je ziet er altijd geweldig uit, schatje.' Fluisterde hij in mijn oor. Ik giechelde. 'Dank je. En jij ook hoor, lieverd.' Zei ik en gaf hem snel een kusje. Hij begon te grijnzen en duwde me voorzichtif naar achter, zodat ik moest gaan liggen. Zijn lichaam lag op de mijne en zijn arm lag onder mij. 'Ik weet dat je er dinsdag geweldig uit gaat zien in dat jurkje.' Fluisterde hij. Waarom hij fluisterde, wist ik niet. Ik beet op mijn onderlip. 'Iedereen zal jaloers op je zijn.' Ging hij verder. Hij drukte zijn tedere lippen op de mijne en zoende me vol passie. Onze tongen speelde een lang - correctie; een heeeeeel lang -, geweldig spel met haar. Mijn rechterhand lag op Justins onderrug en mijn andere hand speelde me zijn zachte bruine haren. Zijn vrije hand lag op mijn heup en speelde met mijn shirtje. Geen idee hoe hij met mijn lange shirt kon spelen, maar I didn't care. De zoen werd alsmaar heviger en heviger. Ik begon ook met zíjn shirt te spelen. Niet uit verveling, maar omdat ik daar zin in had. Ik trok zijn shirt iets omhoog waardoor mijn vingers op zijn onderrug vielen. Ik voelde hem rillen. Waren mijn vingers koud of kwam dat doordat mijn onverwachte actie? Ergens was mij actie niet onverwachts. Vannacht stonden we halfnaakt tegen elkaar aan. Néé! Er is niks gebeurd. We hadden gezoend en geknuffeld en die dingetjes. Maar je gaat het toch niet in een zwembad doen? Of wel..? Mijn vingers gleden over Justins onderrug en ik wist zeker dat ik hem hoorde kreunen. Hij haalde zijn lippen van de mijne en beet op zijn onderlip. 'Dat uhh.. Was niet echt de bedoeling geweest.' Zei hij. Ik wist waar hij het over had. 'I know. Maar het maakt niet uit hoor.' Zei ik en drukte mijn lippen voor een seconde of twee op de zijne. Hij boog zijn hoofd naar de mijne toe. In plaats van dat hij me kuste, drukte hij kusjes in mijn nek. Ik giechelde omdat het kietelde. Maar eigenlijk genoot ik er ontzettend veel van. Elke seconde dat ik met Justin was, genoot ik. Ik hield van hem, net zoals paar maanden terug. 

Reageer (9)

  • iBiebersGirl

    I love it! (H)
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    Die gaan iets doen, whiiii.
    <333 me loves.
    Ik wil niet dathet eindigd. D:
    Snel verder. <3

    1 decennium geleden
  • AndyS

    aawh ze zijn echt zooo lief samen!

    1 decennium geleden
  • urbeautifull

    aaaaaaaaaaaahw<3
    ze zijn zoooooooooo lief samen!:D

    _O_(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen