Foto bij 009

You think you're loving, but you dont love me

Lena Adriana Guardiola

Ik zat een op internet wat informatie te zoeken over Sergio. Oke het is misschien wel slecht, maar ik vond hem wel leuk. Oke ik ben niet verliefd, echt niet. Maar dan kan ik toch nog wel informatie gaan zoeken? Ik klikte op afbeeldingen en zag allemaal plaatjes van hem zonder shirt. Oke zijn six-pack is écht geweldig. “Ik ben thuis!” Riep papa en hij kwam de woonkamer ingelopen. Hij kwam op me aflopen en ik klapte snel mijn laptop dicht. “En hoe was de training?” zei ik met een glimlach en ik drukte een kus op zijn wang. “Alsof jij dat niet weet, je was er zelf bij.” Zei papa lachend. “Ik zal nog eens interesse tonen.” Zei ik en ik stak mijn tong uit. “Over interesse gesproken, ik heb iets interessants gehoord. Ik haal Leoni er even bij.” Zei papa en hij liep naar boven. Wat heeft hij nou weer gehoord dan? Ik liep naar de keuken en schonk wat drinken in. Daarna ging ik aan de keukentafel zitten en moest ik wachten totdat papa en Leoni terug zouden komen. “Ja wat heb je gehoord dan?” hoorde ik Leoni vragen. “Ja dat vertel ik zo.” Zei papa en hij kwam de keuken in. “Maar ik wil het nu weten!” Zeurde Leoni. “Leo ga gewoon zitten, dan hoor je het vanzelf.” Zei ik en ik nam een slok van mijn drinken. “Jij bent ook echt te braaf he.” Zuchtte Leoni. “Nou, wat ik gehoord heb is niet echt braaf.” Zei papa en hij keek van Leoni naar mij en van mij naar Leoni. “Alsof zij iets zou doen wat tegen de regels is.” Zei Leoni en ze keek me arrogant aan. “Volgens mij is het tegen de regels om in de kleedkamers te komen.” Zei papa boos. “En wie zegt dat dat gebeurd is?” vroeg Leoni verbaasd. “Sorry pap.” Zei ik snel. “Sukkel! Geef het nou niet toe!” riep Leoni boos. “Ik had jullie uit de kleedkamer zien lopen, dus ze heeft niks toe gegeven.” Zei hij boos. “Oh nou ja. Oke sorry.” Zei Leoni en ze keek papa liefjes aan. “Allebei een week huisarrest, vanaf vandaag.” Zei papa boos en hij liep weg. “Maar, ik heb nog nooit huisarrest gehad.” Stamelde ik. “Enjoy the club lady.” Zei Leoni met een grijns. “Jij stom…” begon ik. “Ja kom maar op met je mooie woordenschat.” Zei Leoni grijnzend. “JIJ STOM ROTWIJF! SERIEUS JIJ VERPEST HEEL MIJN LEVEN MET JOU KUT GEDRAG. IK BEN ECHT HELEMAAL KLAAR MET JE OKE. IK BAAL ERVAN DAT JIJ MIJN ZUS BENT, SERIEUS! IK BEN NOG LIEVER ALLEEN KIND DAN DAT IK NOG EEN DAG LANGER MET JOU ACHTERBAKSE KUT KOP MOET LEVEN!” schreeuwde ik. Papa kwam verbaasd de keuken inlopen. “Zei Lena dat nou?” vroeg hij aan Leoni. “Ja dat zei Lena ja.” Zei Leoni verbaasd.


Reageer (12)

  • Mariet1994

    snel verder.

    Xxxx

    1 decennium geleden
  • Airwaves

    HAHA, iedere keer wanneer ik leo lees, denk ik aan Lionel. Oh mijn god, ik was al een keer begonnen met lezen maar ik heb hem dus nooit helemaal uitgelezen. Big shame on me. _O_

    1 decennium geleden
  • CocktailGirl

    nicee (cool)

    1 decennium geleden
  • Gotzeus

    Verder!
    X

    1 decennium geleden
  • Barnes

    GO LENA_O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen