Foto bij *16

het 16e hoofdstukje ik hoop dat jullie het leuk vinden (A)

meer abbo's en reacties zouden leuk zijn

Ik was dus net gebeld door Usher... Hij was een beetje boos op me. Ik had dit echt niet van hem verwacht. Hij zei dat ik snel weer moest gaan zingen omdat hij anders niet meer met mij kon werken. Hij zei dat het allemaal maar aanstellerij was. Mijn moeder was laaiende geworden. Ze had door te telefoon geschreeuwd dat hij maar rekening moest houden met mijn gezondheid. Als ik eerlijk was vond ik het ook wel heel erg laag van hem. Hij is een goede vriend van mij en hij helpt me altijd maar hij wil toch niet dat ik dood ga? Hij zei ja ik lees overal dat het al beter met je gaat dus kan je niet gewoon weer gaan komen? Ik had hem op een rustige manier uitgelegd dat het al veel beter ging maar dat ik nog veel moest aansterken. Ik had nu het gevoel dat het Usher alleen maar ging om het geld.

Mijn moeder zat weer gewoon bij mij in de kamer op een stoel een boek te lezen. Ik vroeg me af hoeveel boeken ze al had gelezen. Ik miste Jasmine ontzettend. 'Mam? mag ik even op mijn iphone?' 'Ja dat mag als je maar niets van jezelf op twitter zet of iets anders want dan komt er nog meer gezeur' zei mijn moeder. Ik pakte mijn iphone en besloot alleen even mijn twitterlijst te lezen. In mijn mentin lijst stonden allemaal mention's van mijn fans. Na een poosje gekeken te hebben en Jasmine een smsje te hebben gestuurd zei mijn moeder 'leg hem nu maar weer weg misschien moet je even proberen te slapen want je ziet er moe uit'. Mijn moeder had gelijk is was doodmoe. Zou dat nu alleen al weer komen doordat ik even op mijn iphone had gezeten. Ik vond het wel best. Ik legde mijn iphone weg en sloot mijn ogen.

Reageer (4)

  • Yasmien

    Omg,Usher stom van je ..Snel verder.

    1 decennium geleden
  • biebersex

    echt som van usher!
    maar verder!

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Stomme Usher!
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • littlexwolf

    lekker aardig van Usher...... :8
    verdeeeer! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen