Foto bij Chapter 33

Een toverschool toernooi hoe gaaf kon het zijn. Ik had er zin in ook al mocht ik niet meedoen het maakte me niet uit. Stel nou dat iemand van Griffoendor werd gekozen. Hoe gaaf zou dat wel niet zijn, maar ik werd uit mijn gedachten gehaald door Perkamentus die verder ging met zijn toespraak. “En hier komt de eerste school die er ook mee aan doet” Riep hij. De grote deur ging open en er kwamen beeldschone meisjes naar voren gerent ze deden een dans volgens mij, want ik kon het niet echt onder scheiden. Veel mensen en met meerderheid de jongens keken ze met open mond aan ook Ron toen ik naar Harry keek zag ik hem ook zo kijken. Ergens deed dat erg pijn.

Toen de eerste school ging zitten die blijkbaar Beauxbatons heette. Gingen ze verspreid zitten over de afdelingen. Toen ik me omdraaide naar de Grote deur kwamen er grote gespierde jongens aan lopen en knap waren ze wel moest ik toe geven. Nu zag ik alle meiden staren en de jongens nors kijken. Ik vond het wel grappig gezicht. Ik zag een grote jongen vooraan me een knipoog gaf waardoor ik moest blozen. “M-maar dat is Viktor Kruml!” Riep Ron helemaal hysterisch. Ik wist dat hij fan was van Zwerkbal en helemaal van Viktor Kruml daar was ik deze zomer wel achter gekomen. Hij zeurde elke dag aan mijn hoofd met zijn Viktor Kruml, Maar dan was hij de gene die mij een knipoog gaf toen ze binnen waren. Het deed me niet echt veel eigenlijk en ik zag vanuit mijn ooghoeken net toen Viktor mij een knipoog gaf Harry jaloers zitten kijken. Dit kon nog wel leuk worden.


Omdat ik het niet kon laten om nog een hoofdstuk te activeren!
(A)

Reageer (5)

  • Fidem

    Dit kan idd heel erg leuk worden.
    *duivels lachje*
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Smesty

    Oeeeeh^^
    Snel verder!!!!!!!!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • Pam

    Dat gaat denk ik inderdaad heel leuk worden

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden
  • MissRoos

    Ik dacht net, dat vind Harry niet leuk (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen