Foto bij *44* Hoofdstuk 8 - Logeren

O jee, ik heb al twee weken lang niet geschreven hieraan. O.o
Dat mag ik dus niet nog een keer laten gebeuren. Vanaf nu móét ik iedere week minstens één stukje schrijven, en als ik me daar niet aan houd dan mogen jullie ...
Nou ja, bedenk dat zel maar. Het hoeft toch nooit uitgevoerd te worden, want ik ga me hier braaf aan houden. ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Wynter

    Ze moeten weer zoenen :9~

    1 decennium geleden
  • WildDreamer

    Haha, wat een grappig stukje. Wie stond er aan de deur? Toch hopelijk niet familie of bodyguards ofzo van Alex, toch? Weet je, in Frankrijk is Alexis een jongensnaam. Ik kwam het toevallig tegen in een lijst met namen, en toen moest ik meteen aan dit verhaal denken.
    Ik moet nog even bedenken wat ik met je ga doen als je niet gauw verder schrijft... Uhm... Nou ja, ga maar gewoon verder. (:

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    Lol :,D

    1 decennium geleden
  • Mylintis

    O, ik hoop maar niet dat het een van haar ouders is, naja niet een van haar ouders vast een bediende ofzeuw ;p

    Ik weet al wat ik ga doen als je niet elka week post, ik ga je van mijn bezemsteel gooien! En dan terwijl jij dramatisch valt koop ik Smekkies in alle Smaken!
    En aangezien je dat niet wilt moet je gewoon gaan schrijven!! (:
    Xx

    1 decennium geleden
  • vivian07

    Als jij niet elke week iets post steel ik Teddy, de spionhond.
    ik weet het, mijn fantasie is eindeloos, maar Teddy kan deuren openen, dus is ie een spion.(A)
    Snel verder, want ik wil weten wie aanbelt, en wat ze met Teddy's kussen gaan doen.
    (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen