Foto bij I AM A SUPERSTAR!

Dit is mijn geweldige fantasie over de toekomst <3

(yeah)

Op een mooie morgen werd ik wakker van gesnurk, toen ik naast me keek zag ik daar een heel erg kanppe jongen liggen. (Zwart JB haar, Blauw/Groene ogen, HEEEEEEEL GESPIERD). Ik begon te gillen en sloeg hem tegen zijn bost aan. Hij keek me aan alsof ik gek geworden was en vroeg me toen hoe laat het was. 'HEt is tijd om zeg te gaan.' Antwoordde ik, terwijl ik hem het bed uit duwde, ik wilde niet eens weten wat we hadden gedaan in dit bed. Snel nam de jongen een douche en zei toen. 'Dag Shawty' Ik schoot in de lach en deed de deur achter hem dicht. Toen keek ik eens goed rond, wauw, mijn huis was gewoon echt geweldig, ja ik woon er al een tijd, maarja. Ineens kwam ik er achter dat er een geit stond, en er groeide een bananenboom. Huh?
Ik haalde mijn schouders op toen de el ging, snel rende ik naar de deur. 'Hoi!' Riep ik vrolijk, toen ik de deuropen had gedaan. En ik keek recht in het gezicht van een aap. 'Huh?' Vroeg ik. Hij liet me zijn badge zien. 'Wow! Je ebt al een badge!' Ik staarde hem aan. Hij keek boos terug. 'U heeft mijn bananenboom gestolen.' Ik schrok, maar het was toch mijn boom? 'Maar?' Hij stak zijn hand op en liep naar binnen. Toen kwamen er nog meer geiten aan gelopen die me het huis uit duwden. Ik schreeuwde en viel van een berg af. Huh? Een berg? Toen stootte ik mijn hoofd en bleef liggen. Toen ik niet veel later op stond zag ik een meisje, ze zag er leuk uit. 'Hoi' zei ik, ze keek me aan. 'Gaap. Ik ben moe.' Ik keek op mijn horloge, HUH? EEN HORLOGES? 'Huh?' Vroeg ik, toen grijnsde ze. "JE SLAAPT."

Met een schok werd ik wakker.

Reageer (2)

  • Eona

    (A)

    1 decennium geleden
  • DesxTiny

    BAM! Terug in de realiteit, Selina :D. Gheghe

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen