* OOO * Live like there's no tomorrow
Heey,
Laat ik maar eens beginnen met mij voor te stellen voordat ik met mijn verhaal begin.
Ik ben dus Maya, ik ben nu 16 jaar oud.
Dat meisje op de foto ben ik, toen ik 14 was.
Die foto is gemaakt op de dag dat ik te horen kreeg dat ik niet lang meer te leven had...
Ik heb de ongeneeslijke ziekte genaamd kanker. Om precies te zijn heb ik een hersentumor. Helaas zit het op een onmogelijke plek, dat de doctoren het niet kunnen verwijderen. Ze zeggen dat ik niet ouder word dan 20, met veel geluk dan.
Ik ben enigs kind en ik ken alleen mijn moeder.
Mijn moeder is nu 32 jaar...
Ja, ze was een tiener toen ze me kreeg.
Mijn vader heb ik nooit gekend.
Mijn moeder had niet eens de tijd om mijn vader te vertellen dat ze zwanger was, want toen ze het ontdekte was hij al weg.
Waarnaar toe?? Dat weet ik niet...
Wie mijn vader is?? Ook dat weet ik niet.
Ik weet wel dat ik voor mijn dood mijn vader wil ontmoeten. En ik ga daar ook alles aan doen.
We wonen met zijn vieren: mijn opa, oma, moeder en ik.
Mijn opa en oma wilde het eerst niet accepteren dat mijn moeder zwanger was en ze mijn hield. Maar niks kon haar van gedachten veranderen, want ze houdt van mij, en ik ben het enige wat ze nog heeft.
Mijn vader heeft haar verlaten zonder ook maar iets te zeggen tegen haar, en ze is nooit gestopt met van het te houden.
Ik hoop dat je nu weet wat mijn levensdoel is. En ik ben niet van plan om eerder te sterven dan dat ik mijn vader gevonden heb.
Liefs,
Maya
Er zijn nog geen reacties.