Foto bij #55

Justin
Toen Lucy en ik in onze hotelkamer waren plofte ik zuchtend op mijn bed neer. ‘Ik ga even douchen.’ Zei ik. ‘Is goed.’ Zei Lucy die ook op bed neerplofte. Ik liet me achterover op bed vallen en deed even m’n ogen dicht. ‘Ik dacht dat je ging douchen?’ vroeg Lucy toen. ‘Ja, ga ik ook. Maar ik lig zo lekker nu.’ Lucy zei niks terug. Ik schonk er geen aandacht aan en bleef op bed liggen met mijn ogen dicht. Net toen ik voelde dat ik steeds verder weg begon te zakken schrok ik op van Lucy die bij mij op bed sprong. ‘Je sliep hè.’ Lachte Lucy. Ik schudde snel m’n hoofd. ‘Nee hoor. Ik was alleen een beetje aan het… eeh… dommelen.’ Lucy trok één wenkbrauw op. ‘Dommelen… yeah right. Je sliep gewoon. Geef maar toe.’ Lucy prikte even met haar vinger in mijn zij en ging op haar buik naast me liggen. Ik maakte een verdedigende beweging en sloot toen m’n ogen weer. Ik hoorde Lucy zuchten maar trok me er niks van aan. ‘Justin, je bent saai.’ Zei Lucy toen. ‘Weet ik.’ Zei ik zonder verder ook maar enige aandacht aan Lucy te besteden. ‘Nou zeg.’ Zei Lucy. Daarna voelde ik hoe ze me tegen m’n hoofd sloeg. ‘Auw.’ Jammerde ik terwijl ik met mijn hand over de plek wreef waar Lucy me net geslagen had. ‘Aah, ik heb medelijden met je. Zal ik je een kusje geven?’ Lachte Lucy. Gelijk opende ik m’n ogen en knikte. ‘Ik wist het. Maar die krijg je lekker niet. Tenzij je niet meer zo saai gaat doen.’ Lucy keek me met pretlichtjes in de ogen aan. ‘Dus jij vindt dat ik saai ben.’ Zei ik. Lucy knikte. Ik ging op mijn zij liggen en keek Lucy lachend aan. Ik boog me naar voren, maar stopte net de laatste paar millimeters voor haar lippen. Onze neuzen raakten elkaar al aan. ‘Vind je me nu nog saai?’ vroeg ik zachtjes. ‘Ligt eraan, wat je gaat doen.’ Zei Lucy. Ik glimlachte even maar in plaats van dat ik mijn lippen op die van Lucy drukte, boog ik me weer terug en sprong ik van bed af. ‘Justin, wat ga je doen!?’ hoorde ik de verontwaardigde stem van Lucy. ‘Douchen!’ antwoordde ik. ‘Je vond me toch zo saai?’ Ik draaide me even grijnzend om waar Lucy me nog steeds verontwaardigd aan zat te staren. ‘Stop met zo stom naar me te grijnzen.’ Zei Lucy. Ze probeerde me boos aan te kijken wat best wel bij haar mislukte. ‘Tja, ik kan er niks aan doen dat je me saai vindt.’ Zei ik nog een keer met een plagende stem. Lucy pakte een kussen van bed en gooide het toen op mij. Ik ving het kussen op en gooide het toen nog harder Lucy’s kant op. Het kussen raakte haar vol en blij stak ik mijn handen in de lucht. ‘Gewonnen!’ ‘En nou heb ik pijn.’ Jammerde Lucy. ‘Kusje?’ vroeg ik. Lucy knikte terwijl ze een zielig gezicht trok. ‘Krijg je lekker niet. Je vond me toch zo saai.’ Na die woorden draaide ik me om en liep de badkamer in. ‘Aaah, Justin!’ Riep Lucy me nog na. ‘Kom je kusje maar halen!’ riep ik terug. ‘Nee, nooit. Als jij nog een kusje wilt, moet je maar hier komen. Anders krijg je er de rest van de avond geen meer.’ Zei Lucy. Ik stak mijn hoofd om de deur en keek naar Lucy of ze het meende. Haar gezicht stond serieus. ‘Dat is chantage.’ Zei ik. ‘Niet, je hebt er zelf om gevraagd.’ Lucy glimlachte even en keek me toen afwachtend aan. Eerst twijfelde ik of ik wel moest gaan maar uiteindelijk liep ik toch langzaam weer naar het bed toe waar Lucy op lag. Ik kon dat kusje toch niet laten schieten? En als Lucy echt meende wat ze net zei had ik het er al helemaal niet voor over om niet te gaan. Lucy glimlachte breed waardoor haar ogen bijna spleetjes waren. Ik plofte weer naast Lucy op bed neer en keek haar aan. ‘Nou, ik ben er.’ Zei ik. ‘Ik zie het.’ Lucy keek me lachend aan. Toen hield ik het niet meer. Ik boog me naar voren en drukte snel mijn lippen op die van Lucy. Mijn buik kriebelde en mijn hart begon sneller te kloppen. Ik streek met mijn tong over Lucy’s lippen en Lucy opende haar mond. Langzaam liet ik mijn tong bij haar naar binnen glijden terwijl ik met mijn hand haar gezicht streelde. Na een tijdje haalde ik m’n lippen weer van de hare af en keek Lucy in haar heldere blauwe ogen. ‘I love you.’ Fluisterde ik terwijl ik nog even met mijn vinger over haar wang streek. ‘I love you too.’ Glimlachte Lucy. Ze boog zich naar voren en zoende me weer. ‘Dacht je echt dat als je niet naar me toe gekomen was, je de rest van de avond geen kusjes meer zou krijgen?’ Begon Lucy nadat ze haar lippen – naar mijn idee, veel te snel – van de mijne had afgehaald. Ik haalde mijn schouders op. ‘Misschien. Ik zie je er zo voor aan, dat je dat zou doen.’ Lucy moest lachen. ‘Dat zou ik zelf geeneens volgehouden hebben.’ Grinnikte ze. Ik moest glimlachen omdat Lucy dat ook deed en sloeg toen mijn armen om Lucy heen terwijl ik haar dicht tegen me aandrukte. ‘Je bent echt speciaal Luce. En ik hou echt superveel van jou.’ Ik voelde hoe Lucy zich steviger tegen me aandrukte. ‘Ik hou ook superveel van jou.’ Zei ze. Ik glimlachte en liet Lucy weer los. ‘En nu ga ik echt douchen.’ Grinnikte ik terwijl ik van bed afsprong. ‘Ja, doe dat.’ Zei Lucy. Ik drukte nog even een vluchtige kus op Lucy’s lippen en liep toen met een blij gevoel de badkamer in.



oké, best wel een lang deel. haha.

Reageer (4)

  • Herondales

    Waarom gaan die idiote readers niet even reageren? D: DIT IS EEN GEWELDIGE STORY, DUS BETER LAAT JE DEZE STORY EVEN WETEN HOE LEUK JE HEM WEL NIET VIND EN HOE VERLIEFD JE WEL NIET OP HEM BENT EN ALS JE DAT WILT VRAAG JE HEM OOK NOG EVEN TEN HUWELIJK. Begrepen? (: Want hij kan jullie liefde nou eenmaal niet ruiken he... en dan word hij depressief en wilt hij niet meer verder met zijn geweldige leventje. EN DAT WILLEN WE NATUURLIJK NIET. In ieder geval, ik niet. Oke, genoeg gekletst. Ga maar gewoon wat nuttigs doen. Doei. D:

    1 decennium geleden
  • Herondales

    JUCY JUCY JUCY JUCYYYYYYYYYY. ALLEEN MAAR JUCY. EN HEEL HOOFDSTUK VOL MET JUCY. WOAHAA. WIL JE DAT IK DOORDRAAI OFZO? DAT VOND IK ECHT GEWELDIG. HAHAHA. JUCY JUCY JUCY <3_<3. IK BEN EEN JUCY FAN <3. DUS GA MAAR VERDER MET NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG MEER JUCY JUCY JUCY. YAY.

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    hahaha geweldig deel. lief justin en lucy gedeelte, hihi. <3
    snel verder. <33

    1 decennium geleden
  • Boobvato

    verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen