Foto bij WS ~ 30

(Tom)

Ze staarde ons roerloos aan. “Jullie willen wat?” vroeg ze ongelovig. “Dat je mee op tour gaat met ons,” glimlachte Bill. Mam keek afwachtend naar Bill, naar mij en naar Nyr. “Waarom?” vroeg ze. Ze was duidelijk in de war. “Omdat we willen dat je meegaat, we willen jou bij ons.” “Oké, goed.”

Bill keek me verward aan. Ze deed er heel luchtig over. Meende ze het wel? “Je gaat mee? Echt?” “Ja tuurlijk, waarom niet?” “Zo’n tour is best intensief hé Nyr.” Ze rolde met haar ogen en plaatste ze op Bill zijn gezicht. “Probeer je me nu over te halen om niet mee te gaan?” vroeg ze lachend. “Nee! Neen, geweldig dat je mee gaat!” Ze stond op en sloeg haar armen tegelijk om ons beiden heen. Ik voelde Bill zijn haar in mijn oor kriebelen. “Wanneer vertrekken we?” Bill en ik keken elkaar aan. Hij beet op zijn lip.

“Euhm, morgen,” mompelde ik. “Oké, goed,” glimlachte ze en pakte haar boek van de keukenkast. “Ik ga pakken.” Ze maakte een wenkbrauw wiebel en trok naar boven.
“Dat was..” “Makkelijk?” vulde ik Bill aan.


Schattiies!
Ik heb nu twee delen online gezet en dat zullen waarschijnlijk de laatste zijn voor deze week (misschien tot zaterdagavond), want ik kom morgen niet meer naar huis aangezien een klasgenoot aka. vriendin in de liveshows van Idool zit (Astrid) en we daar morgen met de hele klas naartoe gaan om te supporteren voor haar :D Voor alles Belgen onder jullie, vrijdagavond 20u45 afstemmen op Vtm en als je een euforisch bende met kroontjes en een spandoek 'Astrid OUR Firework' in het publiek ziet? Dat zijn wij! EN ALLEMAAL STEMMEN!!!
Kudo's, reacties?

Reageer (5)

  • lauravw1996

    snel verder!!~~=)

    je schrijft zo leuk, en dan moeten wij allemaal zo lang wachten?? =(

    veel plezier!! =D

    1 decennium geleden
  • Assje

    öÖ moet ik nog zoooolang wachten?! Just kidding^^

    Ik ga zeeeeker kijke naar idool!!! (lol)

    Prachtig deeltje.like always :)

    Nja nu zalk maar ni vrage of je snel verder gaat want ik ken het antwoord al ;)
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • SilverSoul

    Jeej =D
    Ik wil ook mee op tour met Tom, Bill, Georg en Gustav :/
    *Jaloers* (A)
    Snel verder!

    Xxx <3

    1 decennium geleden
  • Noorhelm

    nice!
    snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    yeah yeah
    ze gaan party vieren tijdens de tour!
    yeaa partyy!
    srry dat moest ff.
    Jeej tour!
    leuk geschreven
    snel verder! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen