54* Please Jake
Mag ik please in de top 5?
POV Allison Black
5 dagen! Ik had Jake al 5 dagen lang zijn ogen niet zien openen. Toen Carlisle ons had vertelt dat hij in coma lag waren we allemaal heel erg geschrokken. Na 5 dagen was ik nog steeds aan het huilen. Seth bleef de hele tijd bij me, ik vond het erg voor hemdathij me zo moest zijn maar ik was kapot. Kapot en gebroken. Bij mijn moeder had ik het zien aankomen, ik kon me er een beetje op voorbereiden, hoe wel het nog steeds heel pijnlijk was. Maar bij Jake was het totaal onverwacht, ik kon hem nu niet kwijtraken, niet nu we elkaar net hadden gevonden. Seth kwam nu net de kamer binnenlopen met een bord eten, ik wist niet of het al tijd was om te eten, ik had geen besef van tijd meer. De wijzer tikten vooruit maar de betekenis daarvan was me totaal onbekend. Seth kwam naar me toe lopen en ging naast me zitten op Jake's bed. Hij leed door mijn pijn, dat zag ik aan zijn ogen. Ik was al dagen niet buiten geweest en ik wist dat hij dat aan me kon zien. 'Allison, kom op. Alsjeblieft. Ga mee naar buien,' smeekte hij me. Ik schudde mijn hoofd. 'Ga jij maar, ik blijf bij Jake.' 'Hier heeft Jake niks aan,' protesteerde hij. Hoe wel het Seth was die tegen me praatte luisterde ik toch niet. Seth was de enige naar wie ik nu een beetje luisterde, de andere hadden me niet kunnen overhalen om iets te eten maar Seth wel. Maar nu kon ik niet naar hem luisteren, het deed teveel pijn om Jake hier achter te laten. Ik streek afwezig een paar plukken inktzwart haar uit Jake's gezicht. Seth pakte mijn hand vast voor ik hem weer terug kon trekken. Hij pakte met zijn andere hand mijn gezicht vast waardoor ik wel naar hem moest kijken. Langzaam kwam hij dichterbij, mijn lichaam merkte het ook en gelijk verdween de wazige mist in mijn hoofd en stonden al mijn zintuigen op scherp. Toen voelde ik zijn zachte lippen op de mijne, zijn zachte hand legde hij nu tegen mijn wang aan en zachtjes streelde hij me met zijn duim. Ik werd helemaal warm en het verdrong het verdriet om Jake een beetje. Toen gebeurde er iets anders, onze zoen was nog nooit verder gegaan maar nu voelde ik opeens dat hij zijn mond iets verder opende en dat zijn tong zachtjes en teder over mijn onderlip streek. Ik deed zonder er bij na te denken mijn mond ook een stukje open. Onze tongen vonden elkaar en deden zo hun eigen liefdesspel. Dit voelde zelfs nog beter dan daarnet, ik was even vergeten dat ik aan Jake's bed zat en Seth en ik waren de enige twee mensen die nog bestonden. Langzaam brak hij onze tongzoen af en ik voelde het verdriet langzaam weer terug komen. Ik bleef hem diep in zijn ogen staren en hij keek met een intense blik terug. 'Ga alsjeblieft me naar buiten,' smeekte hij me weer op een hese toon. Ik werd helemaal week van zijn stem en knikte toen toch maar. Hij trok me overeind en drukte nog even een kus op mijn wang. Daarna pakte hij mijn hand en hij begeleidde me naar buiten. Toen ik buiten kwam werd ik overrompeld door de frisse zeelucht, ik had echt te lang binnen gezetn. Seth leek ook te genieten en hij keek me aan met een blik waardoor mijn benen gingen shaken. Maar na een half uur vond ik het genoeg geweest en tot grote spijt van Seth ging ik weer naar binnen om verder te waken bij Jake.
Wat denken jullie dat er gebeurd? Zal hij het overleven? Zal Victoria terug komen? Hoe sneller ik in de top 5 kom, hoe eerder je het weet.
Reageer (16)
Aaaah echt geweldig! <3333
1 decennium geledenGEWELDIG <3
1 decennium geledenvlug verder !!
Xx
als je nu gewoon heel snel verder gaat, komen we het ook te weten toch ?
1 decennium geledenma ik ga je toch even een kudo geven !!
Jake moet het wel overleven!
1 decennium geledenAnders krijg je geen virtueel nijntje koekje.
(ik hou zo veel van die nijntjes koekjesxD)
YEAAAH KISS KISSS
1 decennium geleden