Foto bij ~4~

Plaatje zegt: Team Volturi, the best way to say 'yeah i like Twilight but Bella and Edward can go fuck themselves'

Cera Pov:

Aro:Ongeloofleijk hoe zoiets kleins je zoveel kan laten zien!

Riep Aro nogmaals nadat je hem op je laptop had laten zien hoe 'Google' werkte.

Aro:Maak eens met die letters het woord 'Volterra'?

Je tikte het in en de stad verscheen.

Aro:Fantastisch! de beelden staan gewoon stil! echt niets veranderd eraan!
Ow wat ben ik verrukt om dit te zien!


Jij:Het zijn gewoon foto's hoor

Je moest een giga lach inhouden toen je 'Youtube' liet zien, hij was na een paar minuten gelijk verslaafd aan slechts 1 filmpje.
Je zette het filmpje op herhaling en sloop voorzichtig de kamer uit.
Je rende snel weg en ging naar je kamer waar, niet tot je verbazing, Felix op je bed lag.

Jij:Lig je lekker?

Felix:Ja, he heb je zin om even te lopen?

Jij:Zolang het niet richting Aro's kamer is vind ik álles goed

Felix:Ow dear.. wat heb je gedaan?

Jij:Ik heb hem geintroduceerd aan internet

Felix:De laatste keer dat iemand Aro ook maar íets elektronisch liet zien was de draaitelefoon

Jij:Wat gebeurde er?

Felix:Caius heeft hem uit het raam gegooid toen Aro hem na een paar uur non-stop heeft laten luisteren naar het riedeltje dat die telefoon maakte als je hem naar een cijfer draaide

Jij:Ay! slecht idee dus om Caius te irriteren.. maar komop, get your lazy ass off my bed! we gingen lopen

Je pakte een kerstman hoedje en zette hem op voor je ongeduldig op Felix wachte die zijn schoenen eerst nog aan moest doen.

Jij:Weetje.. als je ooit eens een secret affaire met iemand hier aangaat en jullie worden haast betrapt zul je toch écht wel sneller je schoenen aan moeten kunnen doen. or else you're screwed

Hij gooide een kussen naar je die recht in je gezicht kwam, daarna schoot het al helemaal niet op met zijn schoenen want hij lag helemaal stuk.
Je keek hem zwáár geirriteerd aan, hij keek met een brede glimlach terug en het leek haast alsof jullie hetzelfde dachten.

Jij:Are you thinking, what í am thinking?

Felix:Heak yeah!

(Klik hier en spoel naar 0.42 seconden om te zien wat er verder gebeurde en stop bij 1.36)

3 uur later

Jij:Ik had zóó gewonnen al was jij niet zo awesome als mij

Felix:Wacht even, hoor ik nou een compliment van degene die zichzelf 'de ultieme Miss.Awesome' noemt?

Jij:Nee, ik zei.. dat ik zo iets had VERZONNEN al was jij niet zo GRASSOM als mij

Felix:Dat is niet logisch

Jij:Dat is het wel in Canada

Felix:Dus zo denken ze in Canada?

Jij:Ja, en zo moeten we toch wel lopen he?

Vroeg je wijzend naar een T-splitsing.

Felix:Ja natuurlijk, maar ik denk dat we via de oosterse routing moeten gaan

Jij:Dat is enkel langer! (denk ik)

Felix:Het zou minder lang zijn al had jij er niet op had gestaan om die zak met bowlingballen mee te nemen!

Jij:Nou ze apart meenemen is niet ehct een keuze he?

Felix:Canadese logica.. en trouwens jij loopt écht als een meisje

Jij:Jij bent de enigste die het zeker kan weten, Felixa

Zei je snel en rende toen naar de linkse gang.
Je was ietsje sneller als hem dus iedere keer al had hij je bijna te pakken versnelde je je pas weer en greep hij in het niets.
Echt leuk om zo met iedereen te dollen.



Goed, ik weet dat het eeeeeuuuuween geleden is sinds ik hier iets op heb gezet maar ik ben nog steeds ietsje van de rel vanwege het originele Layla en Cera verhaal, maar stukje bij beetje vind ik hoofdstukje met iedere keer dezelfde zoekwoorden (Mike Newton, Layla, Cera, Aro, Edward gay) Dus misshcien dat ik ze ooit eens heb, (hells yeah dat ik ze zal krijgen!) in de tussentijd zal het gewoon langzaam gaan, plus het feit dat ik me examens heb binnen een maand dus ik zit keihard te blokken! Morgen alleen niet want dan hebben we schooluitje naar Walibi en neem ik me fotocamera mee voor wat herinneringen van mensen, want dat heb ik wel nodig met mijn geheugen!!

Liefs, Cera (H)

Reageer (4)

  • Muffintje

    ooooooooooooooooooh god niet weer dat nummer dat heb ik al gehoort van rwj zo erg O.o blijfy in je hoofd zitten :'( serieus ik zie het jou zo doen maar jij ge"irriteerd echt niet xD jha ooh jha mer mag neit mee met ons en mijn pa :'( zoooooo gemeen :'( ben echt verdrietig :'( snel verder!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • JayDick

    heejj veel plezier morgen!!

    ik weet helaas niet zo heel veel meer van je verhaal anders had ik meegeholpen!!

    succes met blokken<333

    Xxx(K)

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden
  • xRenatex

    Heey!!
    Ik ga jou helpen om je hoofdstukjes terug te vinden!!
    want je kan dat ook doen als je de link hebt!
    En ik heb al die links (als het goed is) op mijn mail staan!
    Dus dan stuur ik je wel ff een berichtje als ik er een aantal heb!!

    I love your stories!!!

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen