Foto bij ~017

Een zacht gesnik was hoorbaar toen ze een klop op de deur hoorde.
'Elise? Ik ben het Matthew. Mag ik binnenkomen?'

Al sinds Vincent van de bank was opgestaan en Elise was gevolgd, had Matthew zijn oren alles in de gaten lieten houden. Hij vertrouwde die Vincent niet en wou niet dat hij Elise aandeed. Het was pijnlijk voor Matthew om te horen dat Elise en Vincent vroeger iets hadden gehad, maar had zich er overheen gezet. Hopelijk zou Vincent niet proberen het meisje te versieren dat hij zelf wou hebben, want dan zou het nog weleens een gevecht kunnen worden. Hij wou Elise beschermen, en toen hij haar huilend in de badkamer had gehoord was hij opgestaan en haar gevolgd.
'Nee, Matt. Ga weg, alsjeblieft?' zei ze. Matthew hoorde dat ze sterk probeerde te klinken, maar haar stem brak en sloeg een beetje over.
'Elise, komop.' zei Matthew en hij draaide aan de deurknop, die natuurlijk op slot was.
'Nee.' was het enige wat er achter de deur hoorbaar was. Matthew zuchtte en draaide zich om. Hij liep naar het bureautje waar Elise haar haarspullen oplagen en zocht ertussen. Na een paar dingen opzij te hebben gelegen zag hij een zwarte haarspeld en glimlachte. Hij stopte het ding in het slot en begon er langzaam mee naar links en rechts te bewegen. Een zachte klik was hoorbaar en met een grijns opende Matthew de deur, die naar buiten opende. Hierdoor viel Elise, die tegen de deur zat, naar achter en lag opeens met haar hoofd op de grond.
'Hoe? He? Matt!' zei ze terwijl ze zichzelf omhoog duwde en tegen de muur ging zitten. Matthew liep de badkamer in, sloot de deur en ging ertegenaan zitten. Elise vragend aankijkend.
'Wat is er aan de hand? Waren zit je hier, huilend?' vroeg hij. Elise sloeg kwaad haar armen over elkaar heen.
'Ik huil helemaal niet.' zei ze. Matthew glimlachte en strook met zijn hand langs haar wang, en toen hij hem weghaalde bungelde er een traan aan zijn vinger.
'Ow nee? Lek je dan?' vroeg hij. Elise glimlachte.
'Oké, misschien huil ik wel.' zei ze.
'Maar waarom, heeft Vincent iets gedaan?' vroeg hij, een kwade toon in zijn stem. Elise schudde haar hoofd en bleef stug naar voren kijken.
'Nee.'
'Elise.'
'Echt niet.'
'Elise...'
'Oké! Hij heeft me gezoend!' riep ze, en ze gooide kwaad haar armen in de lucht. Matthew knipperde even met zijn ogen, verbaasd en knikte toen langzaam. Een gevoel van kwaadheid overviel hem. Die Vincent had haar zonder toestemming gezoend en nu zat ze hier huilend, door hem!
'Dus? Waarom zit je hier dan?' vroeg hij. Matthew verwachtte wel dat Elise vrolijk had terug gezoend en begreep het probleem niet echt.
'Omdat ik het niet wou, ik heb hem weggeduwd en ben toen hierheen gegaan. Overvallen door alles!' riep ze. Elise keek hem aan en Matthew zag haar betraande ogen. Zelfs met de waterige ogen, haar blonde krullen die een beetje door de war zaten en het feit dat ze hier zat in haar slaap kleding, vond hij haar nog aantrekkelijk. Matthew keek in haar helder blauwe ogen en glimlachte. Zonder enige waarschuwing boog Elise naar boven en drukte haar lippen op de zijne.

Reageer (6)

  • Phique

    Ahw(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Appealing

    Ga snel verder !!!!

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    OMG OMG OMG!!!!!
    BLIJ BLIJ BLIJ!!!!!
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!
    oké, sorry, liet me even gaan :$
    heeeeeel snel verder please!!!

    xxx

    1 decennium geleden
  • VoulesVous

    YEZZZ EINDLICH
    nu bin ich blij

    1 decennium geleden
  • Mafia

    Omfg wie weet wordt ze weer kwaad xO
    Okay nee dat wil ik niet xp

    SUPERDEPUPERSNELVERDER!
    <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen